Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@09:48:19 GMT

قاتل مادربزرگ در بیمارستان جان باخت

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۷۴۸۷

قاتل مادربزرگ در بیمارستان جان باخت

رسیدگی به این پرونده از ساعت ۴:۳۰ عصر پنجشنبه ۲۲ خرداد و با گزارش مرگ زن میانسالی در طبقه دوم ساختمان محل زندگی اش در خیابان خزانه آغاز شد. به‌دنبال اعلام این خبر بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند. با ورود به محل آن‌ها با جسد زن میانسال و بدن نیمه جان همسرش مواجه شدند. به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت مرد میانسال برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که خانه بهم ریخته و گوشواره‌های زن میانسال نیز به سرقت رفته بود، فرضیه قتل با انگیزه سرقت قوت گرفت. سالم بودن در‌های ورودی حکایت از حضور یک آشنا در این جنایت داشت. متخصصان پزشکی قانونی در صحنه علت اولیه مرگ را ضربات متعدد به سر اعلام کردند.

مرد میانسال به مأموران گفت: نوه‌ام عامل این جنایت بود. او معتاد است و برای سرقت به خانه ما آمد، اما همسرم را کشت و مرا هم کتک زد.

وی ادامه داد: مدتی قبل همسرم فوت کرد و من با زن دیگری ازدواج کردم. نوه‌ام به خاطر اعتیاد، از سوی خانواده‌اش طرد شده است. روز حادثه نوه‌ام به دیدنم آمد و ناگهان شروع به کتک زدن من و همسرم کرد. نمی‌دانم چه می‌خواست، اما تمام خانه را به هم ریخت و آنقدر سر همسرم را به دیوار کوبید که او کشته شد.

با به‌دست آمدن هویت متهم فراری، تحقیقات برای دستگیری او به دستور بازپرس ساسان غلامی ادامه یافت و یک ساعت پس از این جنایت، پسر ۳۵ ساله دستگیر شد. اما از آنجایی که او از نظر روحی و جسمی وضعیت مساعدی نداشت به دستور بازپرس جنایی به بیمارستان منتقل شد.

در حالی که پسر جوان تحت مداوا قرار گرفته بود، اما ناگهان حالش وخیم‌تر و شامگاه پنجشنبه ۲۹ خرداد تسلیم مرگ شد. با مرگ پسر جوان، انگیزه اصلی او برای این جنایت مخفی ماند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن دارد که نوه جنایتکار بر اثر مصرف زیاد مواد مخدر فوت کرده با این حال بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و بررسی علت اصلی مرگ او را صادر کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل قتل مادربزرگ سرقت پزشکی قانونی پارسی خبر اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران: گفت: در پی اعلام حادثه غرق شدگی در آب بندان شهرستان سیمرغ شب گذشته (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان ، سه گروه عملیاتی و متشکل از ۸ نیروی عملیاتی بکارگیری شدند.

غلامعلی فخاری افزود: در این عملیات با اعزام گروه امدادی از شهرستان های سیمرغ و قائمشهر به محل مورد نظر با همکاری آتش نشانی، نیروی انتظامی،نیروهای امدادی و عملیاتی پس از حدود ۷ ساعت جستجو موفق به پیدا کردن جسد مرد ۵۵ ساله در آب بندان لاله زار شهرستان سیمرغ  شدند.      فخاری اظهار داشت ؛ جسد فرد به نیروی انتظامی تحویل داده شد.  

دیگر خبرها

  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • جنایت‌ به وقت الشفا و ناصر؛ افزایش کشف گورهای دسته‌جمعی در غزه
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • افشای راز ازدواج دوم مرد میانسال بعد از مرگ
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ