Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت ادوبی سازنده نرم افزار فلاش خود از کاربران خواسته تا هر چه سریع تر نرم افزار چندرسانه ای فلاش را از روی رایانه ها و گوشی های خود پاک کنند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، ادوبی قصد دارد تا پشتیبانی از این نرم افزار را به علت حفره های امنیتی متعدد تا پایان سال ۲۰۲۰ پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما برای اطلاع کاربرانی که از پایان پشتیبانی از نرم افزار فلاش مطلع نیستند، اطلاع رسانی گسترده ای را آغاز کرده است.

 

شرکت ادوبی همچنین بارگذاری نرم افزار فلاش را ناممکن کرده و این هم نشانه ای دیگر از بازنشستگی نرم افزار مذکور تلقی می شود. بر اساس بیانیه ادوبی، اجرای محتوا با نرم افزار فلاش از ابتدای سال ۲۰۲۱ ناممکن خواهد شد.

در یک دهه اخیر نرم افزار فلاش کابوس امنیتی دنیای فناوری بوده و بارها و بارها مورد سوءاستفاده هکرها و ویروس نویسان قرار گرفته است. به نظر می رسد توقف خدمات رسانی از طریق این برنامه با استقبال کارشناسان حوزه امنیت سایبری مواجه شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نرم افزار بیانیه نرم افزار بیانیه نرم افزار فلاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۷۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جام جم» باز هم تولید می‌شود

فصل جدید برنامه «جام جم» به‌زودی تولید می شود.

روابط عمومی سیما در پی انتشار گمانه‌زنی‌ها درخصوص تولید برنامه «جام جم»، اعلام کرد، فصل جدید این برنامه در دست طراحی است و زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سیما، برنامه «جام جم» که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث‌برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • دانشگاه کلمبیا: با رهبران دانشجویان درباره اعتراضات به اسراییل به توافق نرسیدیم
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • آینده رقابت متا با غول‌های هوش مصنوعی
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد