Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@08:32:16 GMT

سهمیه سوخت خودروها چه تغییری کرد؟

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۷۹۴۰

سهمیه سوخت خودروها چه تغییری کرد؟

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: سهمیه وانت های کم مصرف از ابتدای تیرماه ۱۵۰ لیتر و پرمصرف از ابتدای تیرماه ۲۵۰ لیتر خواهد شد.

به گزارش مشرق، فاطمه کاهی با اشاره به آخرین تحولات ایجاد شده در سهمیه سوخت خودروها اظهار کرد: تا کنون سهمیه ماهانه وانت کم مصرف بنزینی 200 لیتر ، وانت کم مصرف دوگانه سوز 60 لیتر، وانت پر مصرف بنزینی 300 لیتر و وانت پر مصرف دوگانه سوز 120 لیتر بوده که از اول تیر ماه این اعداد تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: خرید کالای ایرانی با سهمیه بنزین

به گفته وی بر اساس آخرین اطلاعات سهمیه اعتباری خودروهای وانت بارعمومی که احراز فعالیت آنها به تایید وزارت صمت ،وزارت راه وشهرسازی و وزارت کشور رسیده است به ۱۵۰لیتر افزایش پیدا خواهد کرد و وانت بارهایی که درسامانه حمل ونقل بارعمومی ثبت نام نکرده اند مشمول افزایش سهمیه اعتباری نخواهندشد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با بیان اینکه در حال حاضر سهمیه سوخت خودروهای شخصی بنزینی 60 لیتر و خودروهای شخصی دوگانه‌سوز 30 لیتر در هر ماه است، تاکید کرد: سهمیه سوخت تاکسی بنزینی 400 لیتر و تاکسی دوگانه سوز نیز 200 لیتر تعیین شده است.

کاهی اظهار کرد: سهمیه سوخت موتورسیکلت در هر ماه 25 لیتر و برای خودرو آمبولانس نیز در هر ماه 500 لیتر سوخت درنظر گرفته شده که نسبت به گذشته تغییری پیدا نکرده است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم سهمیه سوخت خودرو بنزین وزارت کشور شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی وزارت صمت سهمیه سوخت دوگانه سوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت به صورت همزمان در مناطق خونسرخ، سورو، نخل ناخدا و روستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی‌های هدفمند اجرا شد جمعاً ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ جفت کفش و یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه در این طرح تعداد ۵ دستگاه خودروی شوتی فعال در قاچاق سوخت و ۱۰ فروند تشتک فایبرگلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، اظهار داشت: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر اتباع بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی‌های لازم جهت طرد آنان انجام شده است.

کد خبر 6090382

دیگر خبرها

  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید
  • کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود
  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین