Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی رضوی تهیه‌کننده و مدیربرنامه‌های علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های این خواننده پرطرفدار گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که از مدت‌ها پیش صورت گرفته بود، تازه‌ترین آلبوم علیرضا قربانی مشتمل بر آثار منتخب این خواننده در پروژه «با من بخوان» پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آلبوم که تنظیم موسیقی آنها بر عهده حسام ناصری بوده آثار اجرا شده در پروژه «با من بخوان» به همراه تعدادی دیگر از آثار شنیده نشده علیرضا قربانی که فکر می‌کنم دربرگیرنده آثار جذابی است، در دسترس شنوندگان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های آلبوم جدید علیرضا قربانی گنجاندن تعدادی از آثار ساخته شده توسط علیرضا قربانی در مقام آهنگساز است که به طور حتم می‌تواند برای شنوندگان آثار این خواننده دربرگیرنده ویژگی‌های جالب‌توجهی باشد. ضمن اینکه اجرای پروژه «با من بخوان» که بارها و بارها در برابر مخاطبان اجرا شد، نشان داد که فضای کاری که در این فصل از فعالیت‌های علیرضا قربانی طراحی شده توانسته با رعایت ویژگی‌های تولید آثار موسیقایی با مناسب و اصولی با طیف گسترده‌ای از شنوندگان ارتباط برقرار کند.

این تهیه‌کننده افزود: در آلبوم جدید علیرضا قربانی که برخی از آثارش توسط حسام ناصری تنظیم و برخی دیگر توسط این خواننده آهنگسازی شده فضا به گونه‌ای است که شنونده با یک اثر متفاوت رو به رو خواهد شد که با پیش زمینه ذهنی پروژه «با من بخوان» می‌تواند برای او جذاب و قابل‌توجه باشد. کما اینکه همین آثاری که در کنسرت‌های این پروژه برای مخاطبان اجرا شد نشان داد که مسیرهای انتخاب شده از سوی علیرضا قربانی بر اساس گوش شنیداری مخاطب امروز جامعه با تکیه بر نشانه‌ها و اصول اجرای آثار موسیقایی فاخر طراحی شده که می‌تواند در این شرایط تولید و عرضه انواع و اقسام موسیقی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

رضوی درباره تاریخ انتشار آلبوم جدید علیرضا قربانی هم توضیح داد: تمامی مراحل مربوط به تولید آلبوم انجام گرفته و کار آماده انتشار است. اما به جهت قرار گرفتن در روزهای کرونایی و اینکه اصلاً شرایط مناسبی برای عرضه آلبوم در فرآیند نشر آثار موسیقایی وجود ندارد، ما در انتظار بهترین فرصت هستیم که بتوانیم آلبوم را در دسترس مخاطبان قرار دهیم.

در توضیح پروژه «با من بخوان» که در برگیرنده آثاری چون «روزگار غریب»، «الله مزار»، «نیست شو»، «پل»، «بوی گیسو»، «عاشقانه نیست» و تعدادی دیگر بوده، آمده است: «مراحل تولید موسیقی پروژه «با من بخوان» سال ۹۷ توسط حسام ناصری آغاز شد و ماحصل یک سال فعالیت او تولید آثاری شد که مجموعاً بیش از ۹۰ دقیقه بود. البته او برای این پروژه تمرکز اصلی خود را روی تولید قطعات جدید قرار داد و چند اثر محبوب علیرضا قربانی که طی سال‌های گذشته منتشر شده بود را هم مجدداً تنظیم کرد.

یکی از نکاتی که در قطعات با من بخوان به وضوح مشخص بود این بود که تلاشی برای نمایش کاراکتر کاملاً متفاوتی از علیرضا قربانی وجود نداشت اما تلاش بر این بود که ضمن پایبندی به یک سری اصول موسیقی ایرانی و امضای همیشگی اجراهای علیرضا قربانی، تلفیقی مدرن رخ دهد. همین تلفیق مدرن باعث شد تا کنسرت‌های «با من بخوان» پذیرای مخاطبانی از طیف‌ها و سنین مختلف باشد.»

کد خبر 4953127 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علی رضوی علی رضوی علیرضا قربانی موسیقی ایرانی آلبوم موسیقی پروژه با من بخوان فیلم سینمایی ویروس کرونا تئاتر ایران برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی شبکه پنج سیما محمدعلی کشاورز سازمان سینمایی رادیو نمایش سازمان صداوسیما برنامه رادیویی سریال ایرانی شیوع کرونا علیرضا قربانی من بخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران

فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران با موضوعِ ویژه‌ی جوانی جمعیت و فرزندآوری منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان تهران با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در راستای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران را آبان ماه در پردیس تئاتر تهران و شهرستان‌های استان برگزار می‌کند.

تئاتر ایثار در گلستان

موضوع ویژۀ این دوره جشنواره جوانی جمعیت و فرزندآوری است و استحکام بنیان خانواده با تأکید بر جایگاه زن، عفاف و حجاب،  تأکید بر هویت ملی ایرانی براساس سه عنصر اصلی مسلمان‌بودن، انقلابی‌بودن و عمق تاریخی طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، تأکید بر امیدآفرینی و نشاط اجتماعی، موضوعات شهر و شهروندی با تکیه بر اخلاق،  معرفی و شرح زندگانی شخصیتهای مهم ملی، علمی و مذهبی، جهاد تبیین، ایثار و ارزش‌های جبهۀ انقلاب و مقاومت، آسیبهای اجتماعی،  ضرورت وحدت و یکپارچگی ملی، مذهبی و قومی و  جهش تولید با مشارکت مردم از دیگر اولویت‌های موضوعی این رویداد هنری هستند.

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران  شامل بخش مسابقه تئاتر استان تهران، ایثار، نهال (ویژۀ آموزشگاه‌های هنرهای نمایشی شهرستان‌های استان تهران)، تئاتر خیابانی، لبخند (آثار کمدی، طنز و نمایش‌های آئینی و سنتی)، تئاتر کودک و نوجوان، نمایشنامه‌نویسی و کارگاه‌های آموزشی است که تمامی بخش‌های جشنواره، به استثنای کارگاه‌های آموزشی، به شکل رقابتی برگزار می‌شود.

بر اساس گاه‌شمار جشنواره، گروه‌های متقاضی شرکت در جشنواره، تا 31 خردادماه فرصت دارند با مراجعه به درگاه تئاتر استان تهران در تارنمای ایران تئاتر (به آدرس Tehran.theater.ir) در این رویداد هنری ثبت نام کنند.
ارزیابی آثار این دوره از جشنواره تئاتر استان تهران 31 مرداد تا 9 شهریور خواهد بود  آثار برگزیده  از  25 شهریور تا 4 آبان در شهرستان‌‌ها اجرا خواهند شد.
بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران از 9 تا 16 آبان به دبیری امیرحسین شفیعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • (ویدئو) علاقه قاری قرآن به شجریان و علیرضا قربانی
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است