Web Analytics Made Easy - Statcounter

خورشید گزدرازی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تحقق این مهم نوید بخش آینده‏ای روشن فراروی تجارت برون مرزی استان بوشهر با کشور کویت است.

وی بیان کرد: کشتی کانتینربر کنونی فعال در این مسیر ظرفیت بارگیری ۱۵۰ کانتینر دارد که از این شمار ۱۲۵ کانتیتر خشک و مابقی یخچالی است.

گزدرازی ادامه داد: این کشتی با جا به جایی کانتینرهای یخچالی زمینه صادرات میوه و تره‏‌بار تولیدی استان به کشور کویت را فراهم کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر گفت: در صورت نیاز امکان فعالیت کشتی با ظرفیت بیشتر در مسیر بوشهر - کویت وجود دارد.

وی افزود: میوه و تره بار و موادمعدنی اولویت اصلی در صادرات استان بوشهر به کشور کویت است.

گزدرازی اظهار داشت: با فعال شدن کشتی کانتینر بر در مسیر بوشهر - کویت اکنون تحقق این مهم بین بوشهر و قطر نیز مدنظر قرار گرفته‌است.

وی ادامه داد: در صورت فعال شدن کشتی در مسیر بوشهر و کشورهای حوزه شرق آسیا این مهم به صادرات محصولات آبزی استان بوشهر نیز کمک شایانی می‏‌کند.

گزدرازی یادآور شد: استان بوشهر اکنون ظرفیت تولید ۲۹ هزارتن میگوی پرورشی دارد که رونق بازار فروش آن در گرو تسهیل سازی برای رسیدن به بازارهای هدف است.

برچسب‌ها بوشهر توسعه صادرات کویت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر توسعه صادرات کویت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بوشهر توسعه صادرات کویت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مسیر بوشهر استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از صنعا، با آغاز تعطیلات تابستانی در یمن، فعالیت اردوگاه‌های تابستانی در این کشور نیز برای جذب دانش آموزان در دوره‌های تابستانی آغاز می‌شود. این اردوگاه‌ها گروه‌های سنی مختلف را مورد توجه قرار می‌دهند تا مهارت‌های مختلفی را به آنها بیاموزند و بسیاری از مطالب را که معمولا در مدرسه فرا نمی‌گیرند، به آنها آموزش دهند. این اردوگاه‌ها فرصتی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و داوطلبانه است
مواد آموزشی مراکز و دوره‌های تابستانی به شکلی ارائه می‌شود که برای دانش آموزان قابل درک باشد و احساس خستگی نکنند. در این دوره ها، پس از نماز صبح با دعا و استغفار و قرائت قرآن آغاز می‌شود و فعالیت‌های ورزشی نیز بخشی از این برنامه هاست. در این دوره‌ها همچنین اعتماد به نفس دانش آموزان برای استفاده از توانایی‌هایی که دارند آموزش داده می‌شود...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:
دانش آموز
مربی اردو
پدر یک دانش آموز

دیگر خبرها

  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • تمرکز ویژه استان اصفهان بر تکمیل زنجیره ارزشی صادرات‌ محور
  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • مراحل راه اندازی ابتدایی سامانه املاک و اسکان آغاز شده است
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر