Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمی گفت: برگزاری مسابقه دکلمه خوانی در مورد امام رضا (ع) و ارسال فایل های صوتی از جمله برنامه هایی است کانون جوادالائمه به مناسبت دهه کرامت تدارک دیده است.

«علی رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: کانون فرهنگی هنری جوادالائمه (ع) هرساله جشن مردمی دهه کرامت را برگزار می کند و امسال هم در نظر دارد هفتمین جشن مردمی دهه کرامت را برگزار کند که برای این منظور درحال گرفتن مجوز هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین ادامه داد: در صورت گرفتن مجوز، جشن دهه کرامت به صورت حضوری برگزار می شود که علاوه بر این جشن، در فضای مجازی هم برنامه های مختلفی تدارک دیده ایم.

 

وی عنوان کرد: این برنامه ها با هدف آشنایی و معرفت افزایی خانواده ها و شناخت بیشتر از زندگی حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) برگزار می شود.

 

رحیمی اضافه کرد: برگزاری مسابقات مختلف از جمله برنامه های دهه کرامت است که مسابقه کتابخوانی ویژه کودکان، نوجوانان و عموم مردم و برگزاری مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی ویژه کودکان از جمله این برنامه ها است.

 

وی عنوان کرد: مسابقه دل نوشته و حرف دل در مورد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) و برگزاری مسابقه دکلمه خوانی در مورد امام رضا (ع) و ارسال فایل های صوتی برنامه دیگری است کانون جوادالائمه به مناسبت دهه کرامت تدارک دیده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین اعلام کرد: مسابقه ای هم در فضای اینستاگرام داریم که شرکت کنندگان باید پست وعکس نوشته ای در مورد حضرت معصومه (س) وامام رضا (ع) را اشتراک گذاری کنند .

 

وی خاطر نشان کرد: برنامه های تدارک دیده شده برای همه سلیقه ها و رده های سنی وهمچنین تمام اعضای خانواده است و افراد می توانند به صورت خانوادگی در این برنامه ها شرکت کنند .

 

رحیمی یادآور شد: ان شالله با برگزاری این برنامه ها بتوانیم فرهنگ کتابخوانی و شناخت بیشتر خانواده ها از زندگی اهل بیت (ع) را ترویج دهیم .

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام رضا ع دهه کرامت کانون مساجد برگزاری مسابقه برنامه ها تدارک دیده دهه کرامت امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، ادامه داد: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

بختیاری با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، بیان کرد: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

او تصریح کرد: کمیته امداد بدون شک یکی از بزرگترین نهاد‌های خیریه مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهاد‌های دیگر متمایز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران