Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصدومیت های پیاپی و سنگین در استقلال که با پاره شدن رباط صلیبی آذری و تبریزی دو مهاجم آبی ها به حد بغرنج رسیده است، باعث شد بالاخره جلسه ای میان سعید رمضانی سرپرست با کاوه ستوده پزشک و علی ربانی بدنساز تیم فوتبال استقلال در مجموعه انقلاب برگزار شود.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق اعلام سایت رسمی باشگاه استقلال، انتشار صحبت‌های کاوه ستوده در خصوص مصدومیت مرتضی تبریزی باعث ایجاد شائبه‌هایی در فضای مجازی مبنی بر اختلاف بین کادر پزشکی و کادرفنی تیم استقلال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در همین رابطه جلسه‌ای میان سعید رمضانی سرپرست، ستوده پزشک و علی ربانی بدنساز تیم فوتبال استقلال در مجموعه انقلاب برگزار شد. 

گفته می شود پزشک استقلال به طور تلویحی نحوه آماده سازی تیم را در این مورد دخیل می دانسته اما بدنساز تیم چنین نظری ندارد. سعید رمضانی درباره این جلسه به رسانه رسمی باشگاه استقلال گفت: در این جلسه ستوده گفت که منظورش از آن صحبت‌ها، انتقاد از بدنساز و یا کادرفنی استقلال نبوده است و همانطور که نوروزی گفته، صحبت‌های او مربوط به سازمان لیگ و برنامه‌ریزی آنهاست.

مطمئنا مشکل مصدومیت در استقلال، در سایر تیم‌ها هم خواهد بود، چون باید بازیکنان در فرصتی اندک به آمادگی برسند و این درحالی است که به دلیل تعطیلی مسابقات و تمرینات، بازیکنان همه تیم‌ها برای رسیدن به اوج آمادگی در معرض انواع آسیب‌ها قرار دارند.

او افزود: در این جلسه همچنین ستوده صراحتا گفت که خود را عضوی از خانواده استقلال می‌داند و به هیچ وجه به دنبال تخریب فردی در داخل خانواده نبوده و مطمئنا با همدلی این تیم به موفقیت می‌رسد و نباید اجازه سواستفاده به حاشیه‌سازان بدهیم. در پایان این جلسه هم ستوده و علی ربانی جهت همکاری بیشتر در خصوص موفقیت استقلال با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند و تصمیماتی درباره این موضوع گرفته شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: غلامرضا منصوری پرونده اکبر طبری شورای حکام تروئیکای اروپایی عزل بنی صدر مصطفی چمران کاوه ستوده استقلال رباط صلیبی اختلاف علی ربانی غلامرضا منصوری پرونده اکبر طبری شورای حکام تروئیکای اروپایی عزل بنی صدر مصطفی چمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها پولدار می‌شوند

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران هلدینگ خلیج فارس در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال اعلام کردند که تا آخر فصل با کادر فنی و بازیکنان این تیم تسویه حساب می‌کنند و همچنین طلب فصل قبل برخی از اعضای این تیم را هم پرداخت می‌کنند. از این رو استقلالی‌ها طی یک ماه آینده پولدار شده و در شرایط مالی خوبی قرار خواهند گرفت.

در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال همچنین در ارتباط با مطالبات این باشگاه هم گزارشی به مدیران هلدینگ داده شد تا حسابرسی‌های لازم در ارتباط با پرداخت این مطالبات انجام شود.

کد خبر 847899 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • چمران: در شورایی که زنده است اختلاف‌نظر طبیعی است
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • شغل پاره‌وقت و پُردرآمدی که در ایران مُد شده
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف