Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران پیش از دستور دویست و بیست و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه یکم تیر ماه) برگزار شد، گفت: با توجه به تصمیم ستاد کرونا برای آغاز همه فعالیت‌ها ضرورت مراقبت بهداشتی از خود برای جلوگیری از شیوع موج‌ دوم کرونا حس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر تهران افزود: استفاده از حمل و نقل عمومی رو به افزایش است که با بازگشایی مدارس این استفاده به پیک خود که 2 میلیون سفر در روز است می‌رسد و به همین دلیل استفاده از ماسک در ناوگان‌ عمومی پایتخت الزامی می‌شود که لازم است شهرداری تهران باید به دنبال تولید ماسک استاندارد با قیمت مناسب باشد.

هاشمی ادامه داد: مورد دیگر که باید به آن‌ اشاره کنم قیمت مسکن و خرید آن است که وضعیت نابهنجاری به خود گرفته است که نقدینگی سرگردان و قیمت ارز و زمین‌ اثر زیادی روی قیمت مسکن گذاشته است و لازم است برای حل این‌ مشکل فکر اساسی شود و موارد نشان می‌دهد که ما الگوی مناسبی برای زمین و مسکن نداریم و لازم است کمیسیون‌های مختلف فعال شوند و راه حل مناسب به دولت دهند.

او بیان کرد: ایجاد تعادل مسکن در ابر شهر‌ها بیش از ۳۰ سال می‌شود که در کشور‌های توسعه یافته دنبال شده، این در حالی است که استفاده از پهنه t (خیابان کامل) در شهر تهران و کلانشهر‌های کشور ما دنبال نشده است.

رئیس شورای شهر تهران افزود: شهرداری تهران برای حل مشکل آلودگی هوا و ترافیک باید استفاده از پهنه t را جدی بگیرد و باید گفت طرح جامع شهر تهران عقب مانده است و باید پهنه t (خیابان کامل) اضافه شود.

بیشتر بخوانید

لزوم توجه به طرح خیابان کامل در مناطق کم‌برخوردار سطح پیاده‌راه‌های تهران بتنی می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث خیابان کامل حمل و نقل عمومی قیمت مسکن آلودگی هوا شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم کاهش مصرف کیسه‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با تاکید بر لزوم کاهش مصرف کیسه ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی گفت: درخصوص مدیریت پسماند به ویژه در حاشیه رودها نیازمند اقدامات اساسی هستیم.

میر محمد غراوی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح روند مدیریت پسماند در سطح استان تهران گفت: باید با تدبیر و اتخاذ اقدامات اساسی از تبعات منفی پسماند در سطح استان جلوگیری کنیم.

وی افزود: بی تردید انباشت پسماند در حاشیه برخی رودخانه‌ها و مبادی ورودی و خروجی شهرها و روستاها، زیبنده استان تهران نیست. این معضل علاوه بر ایجاد منظره نامناسب، موجب انتشار بوی نامطبوع، تجمع حشرات و حیوانات موذی می‌شود که باید با مشارکت مردم، اقدامات اساسی در راستای جلوگیری از این امر و پاکسازی این نقاط توسط مسؤولان ذیربط صورت پذیرد.

غراوی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی کاهش مصرف کیسه‌ها، ظروف و محصولات یک بار مصرف پلاستیکی ادامه داد: بدون تردید برای فرهنگ سازی در این زمینه باید از خودمان شروع کنیم و با استفاده از تجربیات جهانی این موضوع را ترویج و گسترش دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • لزوم کاهش مصرف کیسه‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی