Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور علی زارعی بیان اینکه نباید جلسه شورای اداری در ساعت اداری برگزار شود، گفت: مسئول باید پیگیر مطالبات شهرستان باشد و تنها به کار در ساعت اداری اکتفا نکند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، جلسه شورای اداری میاندورود شنبه شب با حضور نمایندگان ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه و نیروی انتظامی و مدیران ادارت و شوراهای شهر و شهرستان در دانشکده منابع طبیعی بادله برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منصور علی زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در این جلسه، اظهار کرد: جلسه شورای اداری محل بیان گزارش و سیاست‌ها است.

زارعی بیان کرد: برای اینکه ببینیم عملکرد ما در ادارات چگونه بوده است باید نقطه هدف مشخص کنیم و بعد از هر ماه ببینیم برای رسیدن به آن هدف چه کارهایی انجام دادیم.

30 هکتار به زمین‌های شهرک صنعتی ساری اضافه شد
وی با بیان اینکه نباید جلسه شورای اداری در ساعت اداری برگزار شود، خاطرنشان کرد: مسئول باید پیگیر مطالبات شهرستان باشد و تنها به کار در ساعت اداری اکتفا نکند.

زارعی از اضافه شدن 30 هکتار به زمین‌های شهرک صنعتی ساری خبر داد و افزود: سراغ شهرک صنعتی خواهیم رفت چون اشتغال جوانان از آنجا شکل می‌گیرد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، گفت: مدیران نیازهای کشاورزان و مردم را تامین کنند تا برای یک چیز کوچک مجبور نباشند پیش نماینده مجلس بروند و نیازهای ابتدایی خود را از آنها طلب کنند.

زمانی برای حاشیه نگاری نداریم
علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با بیان اینکه میاندورود جزو شهرستان‌های شاخص در مولفه‌های مختلف مدنظر ما است، اظهار کرد: کار جهادی و مردمی را آغاز کردیم و چقدر موفق خواهیم بود بستگی به شرایط دارد و وقت و زمانی برای حاشیه نگاری نداریم و آمدیم کار کنیم.

بابایی کارنامی با اشاره به مشکلاتی که در این چند سال به‌وجود آمد، بیان کرد: یک برنامه مناسب چند ساله برای خروج از این بحران نیاز است که اگر این دولت یک سال بیشتر فرصت ندارد اما می‌تواند زیرساخت را آماده کند تا دولت بعدی آن را ادامه دهد.

وی با بیان اینکه نگاه سیاسی نداریم و به‌دنبال عزل و نصب نیستیم اما نظارت را فعال خواهیم کرد، تصریح کرد: ادارات شهرستان ساختار اداری ندارند یا نمایندگی هستند و یا در حد یک رئیس حضور دارند.

بابایی خاطرنشان کرد: کرونا ثابت کرد که این انقلاب قائم به شخص نیست و با همکاری می‌توانیم بر مشکلات فائق بیاییم.

وی با انتقاد از اینکه ادارات وظایف خود را به دوش دهیاران می‌اندازند، تاکید کرد: وقت نمایندگان را با کارهای ریز و کوچک نگیریم، ما نمایندگان کشور هستیم و در کنار آن وظیفه منطقه‌ای نیز داریم.

اعتبارات شهرستانی پاسخگوی نیاز ما نیست
حسین منفردی فرماندار میاندورود با بیان اینکه میاندورود مانند یک جوانی است با ظرفیت بالا که باید دستش را گرفت و هدایتش کرد، افزود: ظرفیت‌های اعتباری شهرستان محدود است به همین دلیل باید از امکانات و اعتبارات استانی و کشوری استفاده کنیم.

منفردی کشاورزی و گردشگری را اولویت‌های خود برای ایجاد شغل در میاندورود بیان کرد و گفت: برای تکمیل کار کشاورزان نیاز به شرکت‌های صنایع تبدیلی در شهرستان هستیم و به همین منظور با بنیاد مستضعفان قرار شد صحبت‌هایی داشته باشیم چون آنها نیز منتفع هستند.

وی تصریح کرد: متاسفانه زیرساخت و ظرفیت صادرات محصولات کشاورزی ما از طریق بنادر استان وجود ندارد و صادرکنندگان ما مجبور هستند کالای خود را به آستارا منتقل و از آنجا به کشورهای حاشیه دریای خزر منتقل کنند.

منفردی با اشاره به فعالیت نصفه و نیمه بسیاری از ادارات در شهرستان و استجاری بودن ساختمان آنها، تاکید کرد: هزینه اجاره بعضی از ادارات را شهرداری و شورای شهر می‌پردازد و سازمان بازرسی اعلام کرد که این کار ممنوع است و از طرفی ادارات هم از نبود اعتبار برای حضور در شهرستان گلایه دارند.

سلمان حمیدی‌تبار رئیس شورای بخش گهرباران نیز در این جلسه، گفت: توقع و نگاه ما از شما نمایندگان پیگیری مشکلات کشوری است که قطعا در کنار آن مردم شهرستان از آن منتفع خواهند شد و انتظار نداریم که آمدید فردا کار بزرگی اتفاق بیفتد.

حمیدی‌تبار افزود: گردشگری یک صنعت است اما در میاندورود به آن توجه نشده است و پل فرح آباد به گهرباران تکمیل شود بخشی از این مشکل حل می‌شود.

محمدعلی عمادی رئیس شورای بخش مرکزی میاندورود با بیان اینکه مشکل آب شرب، سالیان سال است که شهرستان با آن روبرو است، خاطرنشان کرد: کارهای اساسی برای حل این مشکل انجام شود.

با حفر چاه مشکل کم آبی میاندورود حل نمی‌شود
علیجان علیخانی رئیس شورای شهر سورک به پروژه‌های نیمه کاره در سورک اشاره کرد و گفت: پل ضلع جنوبی بلوار امام رضا(ع) از سال 96 تا به امروز هیچ اعتباری به آن داده نشد و سالن امام رضا(ع) که قرار بود به‌دلیل کمبود اعتبارات تنها تعمیر و تجهیز شود بعد از گذشت دو سال تنها 40 درصد پیشرفت قیزیکی داشته است.

علیخانی با بیان اینکه احداث میدان در چهارراه آزادگان بعد از سال‌ها پیگیری دو سال قبل تصویب شد، تصریح کرد: هفت هزار متر مربع تعریض و تملک باید انجام شود که پرداخت هزینه آن در توان شهرداری نیست.

وی با اشاره به مشکل آب شرب در شهرستان، تاکید کرد: مشکل آب شرب میاندورود با زدن چاه حل نمی‌شود بلکه باید هر چه سریع‌تر پروژه انتقال آب سد شهید رجایی به میاندورود را آغاز و تکمیل کرد.

موضوع فرهنگ در کشور مظلوم است
حجت‌الاسلام رضا محمدنسب امام جمعه میاندورود نیز با اشاره به سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: مناسفانه استقبال کمی از کمیسیون فرهنگی مجلس شد که نشان می‌دهد فرهنگ چقدر مظلوم است.

محمدنسب بیان کرد: مشکلات در کشور یا به‌دلیل نبود قانون است یا به‌دلیل درست اجرا نشدن قانون و انتظار مردم از نمایندگان وضع قوانین درست و نظارت بر اجرای آن است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جلسه شورای اداری ساعت اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید سخنگوی قوه قضائیه بر تسریع پیگیری و حل پرونده‌های مردمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، اصغر جهانگیر در جریان سرکشی بخش‌های مختلف دادگستری و دادستانی کیش از نزدیک در جریان روند رسیدگی به پرونده‌ها قرار گرفت.

وی با حضور در میز خدمت دادگستری با مراجعه کنندگان گفتگو و دستور لازم برای تسریع و کمک به حل پرونده‌های آنها را صادر کرد.

سخنگوی قوه قضائیه با تعدادی از دانشجویان رشته حقوق دانشگاه‌های کیش نیز دیدار کرد.

اصغر جهانگیر در این دیدار گفت: رشته حقوق باید کاربردی و متناسب با تخصص‌های روز جامعه متحول شود.

دانشجویان هم دغدغه‌های خود را در خصوص مباحث مالیاتی، حمایت از سرمایه گذاری، امنیت، عفاف و حجاب، اجرای صحیح قانون اساسی و چالش‌های پیش روی تولید را با سخنگوی قوه قضاییه مطرح کردند.

سخنگوی قوه قضائیه امروز از دادگاه علنی بر خط دادگستری کیش نیز دیدن کرد.

اصغر جهانگیر گفت: دادگاه‌های برخط یکی از نیاز‌های مهم قوه قضائیه بود که به تحقق پیوست.

وی خاطرنشان کرد: در صد و پانزده سال گذشته سیزده هزار قانون نوشته شده است و بسیاری از آنها در تعارض است و راه طولانی برای ساماندهی آنها وجود دارد.

خبر در حال تکمیل است ...

دیگر خبرها

  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • «تهران ۲۰» به مطالبات مردم نزدیک‌تر می‌شود
  • مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • تاکید سخنگوی قوه قضائیه بر تسریع پیگیری و حل پرونده‌های مردمی
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم