Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،قاسم جلیلی‌نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: سامانه "نت‌سنج" که در این استان راه‌اندازی شده، امکان مشاهده و ارزیابی مقایسه‌ای کیفیت شبکه، نحوه پشتیبانی، میزان شکایات و تعرفه اپراتور‌های ارایه‌دهنده خدمات ثابت و سیار را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیلی‌نژاد افزود: سامانه "نت‌سنج" به عنوان سامانه دریافت اینترنت خانگی مجازی وزارت ارتباطات و اطلاعات در استان آذربایجان غربی فعال است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی ادامه داد: در سامانه نت‌سنج، فرد با توجه به کیفیت اینترنت شرکت‌های خدماتی می‌تواند اینترنت مورد نیاز را برای محل مورد نظر خود دریافت کند.

جلیلی نژاد گفت: با مراجعه به این سامانه و پس از مشخص کردن موقعیت مکانی، می‌توان وضعیت اینترنت آن منطقه را در اپراتور‌های مختلف به‌صورت تقریبی مشاهده کرد که می‌تواند اطلاعاتی را برای افرادی که در پی خرید اینترنت هستند، ارائه کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه مشترکان حوزه ارتباطات می‌توانند شکایات خود را در خصوص اینترنت و سرعت و مصرف بسته‌های شرکت طرف قرارداد در سامانه https://۱۹۵.cra.ir/ ثبت کنند، بیان کرد: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامک‌های انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.

این مسئول  ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۴۸ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی اظهار داشت: ثبت‌نام تلویزیون اینترنتی رایگان در این استان همزمان با سراسر کشور در راستای افزایش ضریب نفوذ شبکه ملی اطلاعات آغاز شده و مردم می‌توانند برای استفاده از این امکانات به سایت اداره‌کل اطلاعات و ارتباطات آذربایجان‌غربی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ن م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه نت سنج وزارت ارتباطات شبکه ملی اطلاعات اینترنت خانگی نت سنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران

محمد رئیس زاده، در مراسم رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی ضمن قدردانی ویژه از مسئولیت‌پذیری و دلسوزی تمامی دست‌اندرکاران تولید و طراحی این سامانه، گفت: سامانه جامع انتظامی با زحمات شبانه روزی چندین ماهه مرکز آمار و فناوری اطلاعات و معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی در جهت خدمت به مردم و اعضای جامعه پزشکی، پیگیری حق و حقوق بیماران، غیر حضوری شدن مراجعات و تکریم اعضای جامعه پزشکی رونمایی شد.

وی با بیان اینکه سامانه جامع انتظامی رسیدگی به پرونده‌های انتظامی را در معاونت انتظامی و نیز هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی تسهیل می‌کند، اظهار داشت: سامانه جامع انتظامی علاوه بر ساماندهی داده‌های هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی‌ها، همچنین این امکان را فراهم می‌کند که بتوانیم از حجم عظیم و ارزشمند داده‌ها در امر پژوهش و تحقیقات، رصد و مدیریت شکایات در حوزه انتظامی، رصد اخبار و پیشگیری از قصور و تقصیر در جامعه پزشکی استفاده کنیم.

رئیس زاده با اشاره به عملکرد بسیار شایسته مرکز آمار و فن آوری اطلاعات سازمان نظام پزشکی در ایجاد زیرساخت‌ها،  احصا فرایندها و پیاده سازی آن، افزود: مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان نظام پزشکی کار پیچیده‌ای را در مقیاس حوزه فناوری اطلاعات قوه قضائیه و شبیه سامانه ثنا انجام داده و این کار ماندگار در وهله اول به نفع مردم و سپس اعضای جامعه پزشکی است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران با بیان اینکه راه اندازی سامانه جامع انتظامی منجر به کاهش بار مراجعات مردم به هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی می‌شود، ابراز امیدواری کرد که نظام پزشکی شهرستان‌ها نسبت به بهره مندی از ظرفیت سامانه جامع انتظامی ملزم شوند و همچنین استفاده از این سامانه به کاربران و جامعه پزشکی آموزش داده شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی