Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای از تامین نیروهای فنی مورد نیاز صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و سایر صنایع توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، رشیدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: با توجه به استخدام نیروهای غیربومی توسط کارفرمایان و پیمانکاران حوزه نفت و گاز که به بهانه عدم وجود کارگران فنی در منطقه، تمامی مراکز فنی و حرفه ای مستقر در سطح شهرستان ها، آمادگی تربیت نیروی انسانی مورد نیازهای شرکت های فوق را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: تمام واحدهای صنعتی و پیمانکاران نیاز نیروی انسانی را به این اداره کل معرفی تا نسبت به تامین نیروی انسانی ماهر اقدام شود
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام گفت: با حمایت و پیگیری های استاندار ایلام دپارتمان تخصصی نفت و گاز در استان راه اندازی و اولین قرارداد آموزشی این دپارتمان به امضاء رسید.
وی اظهار کرد: مطابق پیگیری‌های به عمل آمده و رایزنی های صورت گرفته با مدیر شرکت OIEC جلسات مکرر باحضور کارشناسان شرکت OIEC و مرکز برگزار شد که نهایتا منجر به یک قرارداد آموزشی شد که مطابق این قرارداد، از شهریورماه سال گذشته، تعداد 100 نفر از جوانان جویای کار بومی در شهرستان دهلران در هشت حرفه آموزشی درحوزه جوشکاری تخصصی، برق صنعتی و صنعت ساختمان آموزشهای لازم را در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دهلران فرا گرفتند.
وی به ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به کارآموزان عراقی در سال های گذشته نیز خبر داد و گفت: برای 30 نفر از کارآموزان اتباع عراقی (استان واسط) نیز دوره تخصصی جوش آرگون نیز برگزار شد.
شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام نیز در این جلسه گفت: پیمانکارانی که به بهانه عدم وجود نیروی ماهر بومی اقدام به استخدام کارگران غیربومی کند، بر اساس ماده 47 برنامه ششم توسعه، اجازه بکارگیری نیروهای غیربومی در شرکت های فعال منطقه را نمی دهیم و ساز و کار آن هم ماده 47 قانون برنامه ششم توسعه است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام تصریح کرد: در صورتی که شرکت ها این ماده قانونی را رعایت نکنند طبق مصوبه کمیسیون کارگری، به مراجع قضایی جهت برخورد قانونی ارجاع داده خواهند شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی استان ایلام کل آموزش فنی و حرفه ای اداره کل کل تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۸۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی تصریح کرد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سود ده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و انشاالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

کد خبر 6092166

دیگر خبرها

  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد