Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال ناظمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تمام موارد احتیاطی و اقدامات حمایتی در مقابله با ویروس کرونا در راستای حفظ و ارتقای سلامت کارکنان شهرداری انجام شده است،  اظهار داشت: در پی شیوع ویروس کرونا و با توجه به افزایش آمار مبتلایان و با هدف جلوگیری از انتشار این ویروس،  تمهیدات ویژه ای برای ارتقای سلامت کارکنان اندیشیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بسیاری از پرسنل این شهرداری در بخش‌های مختلف خدماتی و امدادی نظیر نیروهای خدمات شهری و آتش نشانان فعالیت می‌کنند و در معرض ابتلا به این ویروس قرار دارند.

ناظمی از عقد قرارداد با کلینیک طب کار پایش برای انجام معاینات پزشکی پرسنل شهرداری و غربالگری به منظور تشخیص کرونا و ارجاع به مراکز درمانی خبر داد و افزود: تمام پرسنل شاغل در شهرداری می‌توانند از امکانات این کلینیک در صورت لزوم استفاده کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج یادآور شد: در صورتی که هر یک از پرسنل این شهرداری به کرونا مبتلا شوند تا ۱۷ روز مرخصی بدون کسر از استحقاقی و یا استعلاجی در نظر گرفته خواهد شد و با هماهنگی‌های لازم به جز محدودیت عدم پرداخت تعطیلات سایر مزایا مستمر و غیرمستمر با نظر مدیریت پرداخت می‌شود.

کاظمی تاکید کرد: برای جلوگیری از ترددهای بی مورد با پزشک متخصص طب کار قرارداد منعقد شده و همکارانی که دارای نشانه‌های ابتلا بوده و در حال سپری کردن دوران قرنطینه باشند با معرفی نامه از سوی سرمایه انسانی بدون هزینه و پس از غربالگری به مراکز درمانی معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم بیش از ۲ هزار و  ۷۰۰  بسته بهداشتی در سه مرحله بین پرسنل توزیع شده است، گفت:  از دیگر اقدامات صورت گرفته می‌توان به گندزدایی و ضدعفونی مستمر محیط اداری سطح مناطق و سازمانها و نواحی مربوطه، ابلاغ دستورالعمل برای انجام کلیه امور به ویژه مراسلات به صورت الکترونیکی در راستای جلوگیری از تردد بی مورد و مکاتبات غیرضروری اشاره کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج افزود: واحد HSE و ایمنی کارگاه در واحد سرمایه انسانی با حضور کارشناس مربوطه با قید فوریت فعال شده و آماده خدمت رسانی به همکاران است.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تا ظهر شنبه ۳۱ خرداد در مجموع  ۲۰۲ هزار و ۵۸۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۱۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان باختگان کرونا در کشور به ۹ هزار و ۵۰۷ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا کردستان شهرداری سنندج غربالگری بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کردستان شهرداری سنندج غربالگری بهداشت و سلامت ویروس کرونا کردستان شهرداری سنندج غربالگری بهداشت و سلامت شهرداری سنندج ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، عزت رضایی عصر یکشنبه در نشست شهردار، مدیران و معاونین شهرداری سنندج که به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز شوراهای اسلامی صورت گرفت، اظهار کرد: این گردهمایی‌ها باید موجب ایجاد همدلی و همبستگی هرچه بیشتر بین اعضای شورا و مجموعه شهرداری سنندج برای خدمت هرچه بهتر به شهر و شهروندان شود.

وی از تمام تلاش‌های شهردار و تیم مدیریتی شهرداری و پرسنل این مجموعه در سال گذشته تقدیر کرد و گفت: امیدواریم امسال با سرعت هرچه بیشتر شاهد انجام کارها و اقدامات هرچه بهتر در خدمت شهر و شهروندان باشیم.

رضایی گفت: خدمت فرصتی است که در اختیار تک تک ما به عنوان اعضای شورای شهر و مدیران شهری قرار گرفته باید با خلوص نیت و خدمت صادقانه قدردان این فرصت‌ها باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج اذعان کرد: امروز جامعه ما نیاز به کار و تلاش دارد و هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد، باید تمام توان و تلاش خود را در مسیر انجام وظایف بکار گیرد و از ناملایمات و سنگ‌اندازی‌ها هراسی به دل راه ندهد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج اذعان کرد: زدن برخی تیترهای زرد در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها دلسوزی برای شهر نیست اما مجموعه شورا و شهرداری از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه خود نیز همواره از منتقدان برخی مشکلات در شهر بوده‌ام و در جلسات تذکرهای لازم را داده‌ایم، اظهار کرد: همواره سعی کرده‌ام در انتقادها واقعیت‌ها را بیان کنیم چرا که انتقاد سازنده موجب مسیر درست برای خدمت شایسته مدیران است.

وی ساماندهی وانت‌های میوه فروشی و استمرار نهضت آسفالت در شهر سنندج را مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب شاهد اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروشی تا ۱۵ اردیبهشت ماه جاری باشیم.

دیگر اعضای شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک روز شورا به تمام شوراهای اسلامی شهر و روستا به بیان برخی مسائل و مطالبات مردم پرداختند و بر تلاش هرچه بیشتر مدیریت شهری در مسیر خدمت به شهر و شهروندان تاکید کردند.

کد خبر 6091376

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!