Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: می‌توانیم به جای دور دور جوانان در خیابان‌ها و رفتار خلاف قانون، فرصت حضور در پیست و تخلیه هیجانات آنها را فراهم کنیم. ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، مازیار ناظمی پس از بازدید از روند آماده‌سازی و تکمیل و تجهیز آکادمی بین‌المللی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری اظهار داشت: این رشته با ظرفیت‌های بسیار زیاد می‌تواند به نحو شایسته اوقات فراغت جوانان و علاقه‌مندان را پر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: فرصت‌های خوبی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان داریم و با تجهیز پیست‌ها و اضافه شدن ساعت بهره‌برداری، امکانات فدراسیون در اختیار جوانان بیشتری قرار می‌گیرد.

مازیار ناظمی خاطر نشان کرد: می‌توانیم به جای دور دور جوانان در خیابان‌ها و رفتار خلاف قانون، فرصت حضور در پیست و تخلیه هیجانات آنها را بهتر فراهم کنیم. درهای فدراسیون برای علاقه‌مندان و جوانان باز است.

سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری افزود: خوشبختانه همکاری خوبی با پلیس راهور تهران بزرگ داریم و اعلام می‌کنم برای آموزش متخلفان رانندگی در هر دو بخش موتور و ماشین آماده همکاری‌های علمی و فنی با پلیس راهور کشور هستیم.

جلسه آنلاین سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی با نماینده فیا

وی تأکید کرد: فدراسیون در کنار مأموریت‌های حوزه قهرمانی و حرفه‌ای خود دارای مسئولیت اجتماعی و مدنی است و برای کمک به جامعه و خصوصاً پر کردن زمان فراغت و نشاط جوانان در کنار سایر بخش‌ها و البته همکار و همراه پلیس است.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اتومبیل رانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتومبیل رانی اتومبیل رانی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی سرپرست استقلال شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بعد از برکناری علی خظیر از مدیرعاملی استقلال، فرشید سمیعی به عنوان سرپرست جدید باشگاه شب گذشته آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست آبی پوشان انتخاب کرد.

حجازی شب گذشته قراردادش را با استقلال ثبت کرد و در پست اینستاگرامی در این باره واکنش نشان داد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • حجازی سرپرست استقلال شد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است