Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اعلام آموزش و پرورشی‌ها به منظور جبران عقب ماندگی‌های تحصیلی که بر اثر تعطیلات پی در پی در طول سال تحصیلی رخ داده است؛ در اقدامی مشترک میان رسانه ملی و آموزش و پرورش برنامه‌های درسی در قالب باکس‌های آموزشی حدود نیم ساعته برای دانش آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف آموزش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدول پخش آموزش‌ها در شبکه آموزش برای مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم فردا، شنبه اول تیر به قرار زیر است:

ابتدایی: (از بازی تا مهارت)

ساعت ١١ تا ۱۱:۳۰ ایستگاه مهارت
ساعت ۱۱:۳۰ تا١٢ قصه و داستان
ساعت١٢ تا ۱۲:۳۰ بازی و تفکر

متوسطه اول:

ساعت ٣٠: ١۴ تا ١۵:٠٠ آموزش روش های مطالعه به دانش آموزان

ساعت ١۵:٠٠ تا ١۵:٣٠ مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی (نقش والدین در موفقیت تحصیلی)

متوسطه دوم:
ساعت ١۵:٣٠ تا ١۶:٠٠ درس ریاضی ٣ پایه١٢ (کاربرد مشتق) رشته علوم تجربی

ساعت ١۶:٠٠ تا ١۶:٣٠ درس زیست شناسی ٣ فصل ۵ پایه١٢ رشته علوم تجربی

ساعت ١۶:٣٠ تا ۱۷ درس شیمی٣ پایه ١٢ رشته ریاضی فیزیک و علوم تجربی

کد خبر 4954128

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش مکمل وزارت آموزش و پرورش شبکه آموزش وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران قوه قضاییه ویروس کرونا آتش سوزی شورای شهر تهران وضعیت هوای تهران اکبر طبری سازمان تامین اجتماعی بازنشستگان کمیته امداد امام خمینی سیدابراهیم رئیسی نیروی انتظامی شورای عالی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در روز‌های پایانی دومین هفته از اردیبهشت ماه با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه‌های سیما همراه باشید؛ «زاده شده برای پرواز»، «مصلحت»، «محموله نهایی»، «نامیرا»، «رادیکال» و «گریز از مرگ» فیلم‌های جدیدی هستند که این هفته از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «زاده شده برای پرواز»، «محاکمه ۷ شیکاگویی»، «مالکوم ایکس»، «هدیه»، «استشهادی برای خدا»، «پرنده طلایی»، «مصلحت»، «معصومیت از دست رفته ۱ و ۲»، «محموله نهایی»، «کلاهبرداران»، «نامیرا»، «پل ۲۱»، «بادیگارد»، «رادیکال»، «جاده‌های سرد»، «بی نظیر»، «ریو ۱»، «گریز از مرگ»، «پل سفید»، «بیرون از بهشت»، «تفنگ‌های هفت دلاور»، «۳۰ نابغه»، «مرد کار»، «آخرین اتوبوس»، «نسخه سحرآمیز»، «هندوستان آزاد»، «پهنه شب»، «سرقت»، «برادران باد»، «کلاس ۸۳»، «کوهستان»، «نامرئی»، «آتش»، «هویت»، «بهترین دوست من»، «شش قهرمان»، «ریکا»، «ویل هانتینگ نابغه»، «۲۱ پل»، «قصه‌های مجید»، «داستان‌های خودمانی»، «طلا و مس»، «ضربه مغزی» و «گودزیلا» پنج‌شنبه، جمعه و شنبه ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای آموزش زبان فارسی به دانشجویان اخراجی آمریکا
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • یک روزنامه: سختگیری دهه 60 در مدارس در حال تکرار است/ هنوز «آینه» ممنوع است! دانش‌آموزان دوره متوسطه می‌گویند در مدرسه کیف‌هایشان را می‌گردند و مسئولان مدرسه برخوردهای خشن و توهین‌آمیز دارند
  • فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته
  • مدل دانشگاه آزاد برای رسیدن به توانایی گروهی، شبکه سرای نوآوری است