Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، سرهنگ مسلم احمدی فرمانده انتظامی بروجن گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد در حاشیه جاده تفریحگاه سیاسرد مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام گردیدند.

او افزود: پس از بررسی جسد و شناسایی هویت جوان ۲۷ ساله که از ناحیه سر و صورت مورد اصابت اسلحه جنگی قرار گرفته بود، مأموران در بررسی‌های اولیه به پدر خانواده مظنون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قتل پسر  با اسلحه کمری  شاه کش در بروجن

احمدی اضافه کرد: در نتیجه بازجویی‌هایی فنی و تخصصی کارآگاهان و پس از ورود به منزل و بررسی شواهد، پدر خانواده به قتل پسر خود با استفاده از اسلحه کمری شاه کش اعتراف کرد.

اختلاف خانوادگی باعث قاتل شدن پدر

او ادامه داد: این فرد در اعترافاتش با اشاره به درگیری شدید بر اثر اختلاف خانوادگی در شب گذشته، فرزند خود را از ناحیه سر و صورت مورد اصابت گلوله قرار داده و در حوالی جاده سیاسرد رها کرده است.

احمدی گفت: با تکمیل تحقیقات مأموران، قاتل در کمتر از سه ساعت دستگیر و پس از توقیف اسلحه جنگی روانه زندان شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو دلار بورس کرونا رومینا اشرفی ریحانه عامری فاطمه برحی حادثه منزل قتل قاتل زندان اخبار حوادث پسر اختلاف خانوادگی حوادث بروجن منجر به قتل دست پدر بروجن اخبار چهارمحال و بختیاری عکس ایران قاضی دختر فیلم زن رومانی مرد پرونده ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فریدونشهر گفت: در این همایش خانواده‌ها مسیری به طول چهار کیلومتر را از چشمه گلاز تا کوه تتشویلی را پیاده پیمودند.
امین لچینانی، هدف از برگزاری این همایش راترویج فرهنگ ورزش‌های همگانی و توجه بیش‌تر به سلامتی جسم و روح دانست و گفت: پیاده روی روزانه در کنترل و پیشگیری از بسیاری ازبیماری‌ها مانند فشارخون، دیابت، بیماری‌های قلبی عروقی ودرد‌های مفاصل تاثیر بسزایی دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور