Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@15:55:59 GMT

همایش گام دوم تبلیغ در کاشان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۹۳۴۰

همایش گام دوم تبلیغ در کاشان برگزار می شود

حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن اول تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) اظهار داشت: تحول در فرهنگ و تبلیغ می‌تواند گره‌های کشور را باز کند.

وی با بیان اینکه نقش اصلی تحول فرهنگ بر عهده مردم است، ابراز داشت: اداره تبلیغات اسلامی قصد دارد تا با شناسایی، تقویت و شبکه‌سازی، زمینه را برای مردمی‌سازی تبلیغ هموارتر سازد و بر همین مبنا برگزاری همایش گام دوم تبلیغ شروع پیگیری و تحقق این مأموریت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان تصریح کرد: از مهمترین اهداف برگزاری همایش گام دوم تبلیغ، تبیین ابعاد تحول در تبلیغات اسلامی، راه طی شده و افق آینده، تبیین رسالت و نقشه تعاملی متولیان امر تبلیغ در گام دوم انقلاب اسلامی، تقدیر از جوانان خلاق و موفق در عرصه تبلیغ و تکریم پیشکسوتان تبلیغ، مبلغان موفق، خانواده شهدا و جانبازان امر تبلیغ است.

تقدیر نمادین از فعالان عرصه تبلیغ در وقایع اخیر

وی با اشاره به اینکه در این مراسم به شکل نمادین از فعالان عرصه تبلیغ در وقایع اخیر و از نخبگان تبلیغی تقدیر به‌عمل می‌آید، خاطرنشان کرد: در پایان مراسم نیز با خانواده‌های شهدا و جانبازان امر تبلیغ دیدار می‌شود.

حجت الاسلام بصیرتی با بیان اینکه این همایش شروعی برای سلسله رویدادها، جلسات، نشست‌های تخصصی و همایش‌های موضوعی است، بیان داشت: هدف اصلی همان تبیین و تبلیغ اسلام ناب محمدی (ص) در زیست‌بوم فرهنگی تبلیغی کشور با رویکرد مردمی‌سازی است.

تشکیل قرارگاه رسانه‌ای در اداره تبلیغات اسلامی کاشان

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی کاشان تشکیل قرارگاه رسانه‌ای با هدف تبلیغ است، یادآور شد: در این زمینه این اداره آماده پاسخگویی به رسانه هاست تا فعالیت‌ها به عموم مردم منعکس شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه هر فردی می‌تواند مبلغ دین باشد، افزود: حوزه تبلیغ دین تنها در اختیار روحانیون نبوده و عموم مردم می‌توانند در این زمنیه مشارکت داشته باشند.

دعوت از رسانه‌های شهرستان کاشان برای تولید محتوای رسانه‌ای در حوزه دین

وی با اشاره به اینکه برای مثال یک هنرمند می‌تواند با خلق اثر هنری برای تبلیغ دین تلاش کند، گفت: از عموم رسانه‌های مختلف گروهی شهرستان کاشان دعوت می‌کنیم با تولید محتوای رسانه‌ای در حوزه دین مردم را به این سمت ترغیب و تشویق کنند.

حجت الاسلام بصیرتی نقش دین و تبلیغات در تربیت جوانان و جامعه را بی بدیل دانست و تاکید کرد: همانگونه که در مبارزه با کرونا دیدیم تشکلهای دینی و هیئات و بسیج نقش بسزایی در کنترل، پیشگیری و درمان این بیماری داشتند و بر این اساس همه ما باید از این ظرفیت برای حل معضلات اجتماعی استفاده کنیم.

کد خبر 4953968

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغ دینی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان استانداری سمنان آتش سوزی بیرجند ایلام خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی یاسوج اداره تبلیغات اسلامی رسانه ای گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد

تبلیغات دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بامداد سیزدهم اردیبهشت آغاز شد و تا ساعت هشت صبح پنجشنبه، بیستم اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، براساس اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور، دستورالعمل تبلیغات و قانون مرتبط با تبلیغات که در مرحله اول اطلاع‌رسانی شده، در مرحله دوم هم ملاک خواهد بود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان نامزدهای حاضر در عرصه رقابت، ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران یک میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود و از بین نامزدها ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

حوزه‌های انتخابیه تبریز، شبستان، میانه، پارس‌آباد، سمیرم، لنجان، کرج، تهران، ورامین، بیرجند، مشهد، آبادان، رامهرمز، خدابنده، زنجان، شیراز، مرودشت، خرم‌آباد، قائمشهر، ملایر، کرمانشاه و گنبدکاووس، ۲۲ حوزه انتخابیه‌ای هستند که انتخابات در آنها به دور دوم کشیده شده است.

انتخابات در مرحله دوم نیز در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

در تهران برای هر شعبه ۴ صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، ۳ صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است تا ازدحامی در شعب شکل نگیرد و رأی‌دهندگان به راحتی و سهولت رأی خود را به صندوق بیاندازند.

آخرین جلسه مجلس یازدهم ۲ خرداد تشکیل و مراسم افتتاحیه مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، ۷ خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری و با پیام مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

کد خبر 749951

دیگر خبرها

  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت ممنوع است
  • چراغ سبز رسانه ملی به کالاهای آسیب‌رسان سلامت | توجیه عجیب برای تبلیغ این کالاها
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت؛ ممنوع
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • راست و دروغ تبلیغ محصولات غذایی در تلویزیون
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران