Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اگرچه اپراتورها از نظر فنی تایید دومرحله‌ای‌ را برای خدمات ارزش افزوده بررسی می‌کردند، اما اینطور نیست که آنها نقشی نداشته باشند و اکنون هم بیشترین‌ هجمه از طرف مردم هم به اپراتورهاست.

به گزارش ایسنا، حسین فلاح جوشقانی امروز در نشست خبری درباره شفاف‌سازی مصوبه ۳۰۰ که با عنوان پایان وس شناخته می‌شود، درباره نقش اپراتورها در تخلف‌های ارزش افزوده اظهار کرد: ما نمی‌گوییم اپراتورها نقشی در این موضوع نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اپراتورها خدمات ارزش افزوده را بر اساس فرآیندهایی مثل تایید دومرحله‌ای فعال کردند، اما از بستر اپراتورها سواستفاده شده و وقتی احکام قضایی صادر شود، اپراتورها هم باید پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: با وجود این، اپراتورها در فضای مجازی تبلیغات اغواگرانه نداشتند که مردم را فریب دهند، شرکت‌های متخلف از این بستر سواستفاده کرده و البته اپراتورها هم کوتاهی کردند. هرچند الان هم بیشترین هجمه از طرف مردم به اپراتورهاست.

او افزود: به همین دلیل با الزام ما و استقبال خود اپراتورها، اپراتورها باوجود کاهش درآمدشان با قطع شدن خدمات ارزش افزوده، اعلام کردند به دلیل تخلف شرکت‌های دیگر، از سود خود چشم‌پوشی می‌کنند. باید دید بازار ۲۷۰۰ میلیارد تومانی ارزش افزوده امسال به چه اندازه می‌رسد.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اپراتورهای موبایل ارزش افزوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس گفت: دستگاه قضایی هم‌سنگر نیروی‌های نظامی- امنیتی و دستگاه‌های اجرایی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، بهروز محمدی مهر در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی پیرامون مرحله دوم انتخابات شهرستان ملایر اظهار داشت: امروز به واسطه استقرار آرامشی که به دلیل خون پاک شهدا و به همت نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور حکم‌فرماست، به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر برگزار می‌شود عنوان کرد: دشمن به مانند همیشه برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و تحریک مردم برای نیامدن پای صندوق‌های اخذ رای، نقشه‌ها در سر دارد، اما غافل از آنکه این مردم به مانند همیشه توطئه‌های شومشان را با حضور حماسی خود خنثی می‌کنند.

انتخابات ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک است

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به اینکه انتخابات در ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد عنوان کرد: دستگاه قضایی این بار نیز به مانند همیشه در کنار مجریان و ناظران انتخاباتی هست و در یک سنگر فعالیت خود را برای ثبت افتخاری دیگر در تاریخ مردم این استان دنبال می کند.

محمدی مهر با قدردانی از زحمات متولیان و مجریان برگزار کننده دور نخست انتخابات که زمینه ساز برگزاری انتخاباتی سالم در استان شدند، گفت: دو نامزد انتخاباتی بدانند که تبلیغات زودهنگام و یا اعلام نتیجه پیش از موعد بر اساس حدس و گمان‌های آنان، تخلف انتخاباتی محسوب شده و با خاطی برخورد می‌شود.

وی اظهار داشت:  برای نظارت بیشتر و جلوگیری از تخلفات احتمالی علاوه بر حضور قاضی کشیک، قضات ویژه‌ای نیز برای رسیدگی به این گونه تخلفات در حوزه‌های قضایی حضوری فعال خواهند داشت تا از آرای مردم صیانت کنند.

رئیس کل دادگستری استان همدان اعلام کرد: 300 قاضی در کمیسیون‌های مختلف در سطح استان برای احقاق حقوق عامه با موضوعات مختلف حضوری فعال دارند تا حقی از کسی تضییع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • ۵۴۳ میلیون دلار، ارزش خدمات باغ ملی گیاه شناسی
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد