Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سهراب رئیسی روز یکشنبه با اعلام این خبر تاکید کرد: از این مبلغ ۳۴ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال تسهیلات و هفت میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال کمک‌های بلاعوض بوده است.

وی افزود: این میزان تسهیلات و کمک‌های بلاعوض در قالب ۱۴۰ فقره تسهیلات احداثی حوادثی پرداخت شده است.

رئیسی تصریح کرد: با این اقدام تاکنون ۱۰۸ فنداسیون اجرا شده و همچنین اجرای ۳۲ فنداسیون دیگر باقی‌مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، از ابلاغ طرح هادی روستای لندی شهرستان اردل در ابتدای سال‌جاری خبر داد و یادآور شد: در طرح هادی این روستا ۱۵ هزار مترمربع زمین برای ۳۲ خانوار پیش‌بینی شده تا بتوانند فنداسیون خانه‌های خود را اجرا کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم و نیاز تسطیح، بهسازی و آماده‌سازی سایت الحاقی روستای لندی اظهار داشت: در اعتبارات واحد عمران روستایی هزینه لازم پیش‌بینی شده است.

وی گفت: در این راستا می‌توان با سه میلیارد ریال عملیات اجرایی آماده‌سازی سه هزار مترمربع معابر این محل را به سرانجام رساند.

رئیسی تاکید کرد: به‌علت شیب زیاد این منطقه، باید قبل از انجام عملیات اجرایی آماده‌سازی معابر لندی، نسبت به احداث تعدادی دیوار حایل در معابر روستا اقدام کرد.

وی افزود: براساس برآوردهای فنی انجام شده، احداث این دیوارهای حایل حداقل ۱۰ میلیارد ریال اعتبار لازم دارد.

به گزارش ایرنا، روستای لندی از توابع بخش میانکوه شهرستان اردل در ۲۰۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری بنياد مسكن انقلاب اسلامی اردل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری بنياد مسكن انقلاب اسلامی اردل چهارمحال وبختیاری بنياد مسكن انقلاب اسلامی اردل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد

 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شِشتَمَد گفت: این تسهیلات در راستای ارتقای درجه و ضریب مکانیزاسیون شهرستان ششتمد در قالب خط اعتباری مکانیزاسیون پیگیری و صرف خرید ماشین آلات کشاورزی و دنباله بندها شده است.

علیرضا هاشم آبادی با بیان اینکه افزایش عملکرد تولید محصولات نیازمند به‌روزرسانی دانش کشاورزان و نوسازی ادوات است، افزود: استفاده از سامانه های نوین در مراحل کاشت تا برداشت، منجر به افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی می شود.

شهرستان ششتمد دارای ۱۶ هزار و ۹۰۰ هکتار کشتزار آبی و بیش از ۲۴ هزار هکتار دیمزار، ۱۶۳ هزار راس دام سبک و ۲ هزار و ۵۶۵ راس دام سنگین است و سالانه ۹۳ هزار تن محصولات زراعی، باغی، دامی و آبزی تولید می کند که مهمترین تولیدات آن گندم، جو، پنبه، زعفران، بادام و پسته است.

در این شهرستان بیش از ۱۱ هزار و ۸۰۳ نفر بهره بردار در بخش کشاورزی و دامپروری فعالیت دارند که از ۱۵۴ حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق، ۲۰۰ رشته قنات و ۷۵ دهانه چشمه بهره می برند.

مرکز شهرستان تازه‌تاسیس شِشتَمَد در ۲۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد