Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه صیانت از اراضی ملی یکی از وظایف اصلی دستگاه قضایی است با سودجویان تغییر کاربری اراضی کشاورزی به اراضی مسکونی برخورد جدی می‌شود. ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ناصر عتباتی صبح امروز در نشست با استاندار اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه صیانت از اراضی ملی یکی از وظایف اصلی دستگاه قضایی است با سودجویان تغییر کاربری اراضی کشاورزی به اراضی مسکونی برخورد جدی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ثبت زمین‌های قراردادی خارج از محدوده را غیرمجاز دانست و افزود: ثبت زمین‌های قراردادی خارج از محدوده غیر مجاز تلقی می‌شود بنابراین انتظار داریم در این راستا اداره کل ثبت اسناد نیز همکاری‌های لازم را انجام داده و از ثبت اراضی کشاورزی تفکیک شده در تعاونی‌های مسکن به منظور تامین مسکن کارکنان ادارات ثبت نکند.

عتباتی با بیان اینکه برخورد جدی و قانونی در انتظار افراد سودجو است تصریح کرد: تاکنون هیچ تعاونی مسکن موفق به تغییر کاربری اراضی نشده است و همچنین برخورد جدی و قانونی در انتظار افراد سودجو است و دستگاه قضایی بدون مماشات با متخلفان اجازه درآمدزایی از راه غیرقانونی را نخواهد داد.

امام جمعه کرمان: دستگاه قضا تضمین کننده سلامت سایر دستگاه‌ها است25 درصد پرونده های قضائی مربوط به دعاوی انتقال سند است90 درصد اوراق قضائی یزد الکترونیکی ابلاغ می‌شود

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با تاکید بر اینکه فعالیت‌ تعاونی‌های مسکن باید قاعده‌مند باشد بیان کرد: با توجه به اینکه به هیچ وجه توافقات شفاهی بین کشاورزان و سایر افراد از وجاهت قانونی برخوردار نیست باید فعالیت‌ تعاونی‌های مسکن باید قاعده‌مند باشد.

وی با اشاره به اقدامات اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی ادامه داد: اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیر باید بر حسب وظایف خود وارد این موضوع شده و ضمن توجیه هیئت مدیره تعاونی‌ها باید به صورت مستمر مانع این اقدامات غیرقانونی باشد.

انتهای پیام/ 146/ی

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه قضایی برخورد جدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در  مراسم کلنگ زنی ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

وی افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان