Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@13:52:41 GMT

راهنمای گام به گام و تصویری نصب ویندوز 10

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۰۳۸۸

راهنمای گام به گام و تصویری نصب ویندوز 10

فرارو- اگر از ویندوز ۷ یا ۸ مایکروسافت استفاده می‌کنید شاید بار‌ها و بار‌ها پیام آپگرید رایگان به ویندوز ۱۰ را مشاهده کرده باشید، بله درست متوجه شدید شما از طریق بخش آپدیت ویندوز نیز قادر به نصب ویندوز ۱۰ خواهید بود، ولی این روش دارای کاستی‌هایی می‌باشد از عمده‌ترین آن‌ها می‌توان به ناسازگار بودن درایور‌ها و ایجاد پوشه windos old اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویندوز ۱۰ آخرین نسخه از سیستم عامل‌های مایکروسافت برای کامپیوتر‌های شخصی است که در جولای سال ۲۰۱۵ برای عموم منتشر شد. در این نسخه از سیستم عامل، شاهد تغییرات گسترده‌ای هستیم که از مهم‌ترین تغییرات می‌توان به تغییر رابط کاربری، اضافه شدن دستیار شخصی کورتانا، اکشن سنتر، مرورگر اج و ویژگی کانتینیوم اشاره کرد. پس اگر شما هم علاقمند به نصب ویندوز مدرن‌تر ۱۰ هستید، اما نمی‌دانید که چگونه این کار را باید انجام دهید، وبسایت Wikihow به شما کمک می‌کند تا بدون هیچ مشکلی چنین کاری را انجام دهید.
الزامات نصب ویندوز ۱۰ چیست؟ برای نصب ویندوز ۱۰ به سیستم قدرتمندی نیاز ندارید و یک کامپیوتر با توان معمولی هم برای نصب کفایت می‌کند. مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز را در زیر مشاهده می‌کنید:

۱. پردازنده: ۱ گیگاهرتز (GHz) یا سریعتر
۲. رم: ۱ گیگابایت (۳۲ بیتی) یا ۲ گیگابایت (۶۴ بیتی)
۳. فضای آزاد هارد دیسک: ۱۶ گیگابایت برای ۳۲ بیتی و ۲۰ گیگابایت برای ۶۴ بیتی
۴. کارت گرافیک: Microsoft DirectX 9 graphics device with WDDM 1.0 driver
۵. فایل حاوی ویندوز

برای نصب ویندوز ۱۰ بر روی سیستم خود ۲ راه حل در اختیار دارید:

۱. بروز رسانی سیستم کنونی خود به ویندوز ۱۰.
۲. نصب ویندوز از روی DVD یا USB به روش Clean Install

روش اول که همان آپگرید ویندوز به نسخه جدیدتر است به دلیل مشکلات ویندوز قبلی شما می‌تواند مشکل‌ساز شود و باعث بروز مشکلات سیستم قدیمی در سیستم عامل جدید شود، به همین دلیل پیشنهاد می‌شود برای نصب ویندوز ۱۰ از روش Clean Install استفاده کنید. برای نصب ویندوز به روش Clean Install شما می‌توانید از USB یا DVD استفاده کنید. در صورتی که قصد داشته باشید برای نصب از دیسک فیزیکی استفاده کنید، نیاز دارید که دیسک ویندوز ۱۰ را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید، اما راه‌حل جایگزین و سریع‌تر استفاده از USB برای نصب است. نکته مهم در استفاده از یو اس بی برای نصب ویندوز این است که باید سورس ویندوز را از سایت اصلی مایکروسافت یا سایت‌های دانلود معتبر دانلود کرده و سپس با استفاده از نرم‌افزار‌های بوتیبل، فایل ویندوز را روی فلش کپی نمایید. در اینجا ما قصد داریم تا نصب ویندوز ۱۰ به روش Clean Install را به شما آموزش دهیم.
نصب ویندوز 10 از روی DVD یا USB به روش Clean Install بعد از اینکه پیش نیاز‌های لازم برای نصب ویندوز را تهیه کردید، حال باید مراحل نصب ویندوز را طی کنید که در ادامه به معرفی تک تک این مراحل می‌پردازم.   مرحله اول: بوت کردن سیستم ۱. فایل ویندوز ۱۰ خود را به رایانه خود متصل کنید. برای اینکه ویندوز ۱۰ را نصب کنید، باید فایل نصب ویندوز ۱۰ روی دیسک یا فلش مموری بارگیری کرده و سپس آن را به رایانه متصل کنید.  
۲. منوی Start را باز کنید. روی نماد ویندوز در گوشه سمت چپ صفحه کلیک کنید، یا کلید Win بر روی کیبورد خود را فشار دهید که معمولاً نماد ویندوز به صورت یک پنجره، بر روی آن دیده می‌شود.  
۳. روی نماد Power کلیک کنید. این ایکون به صورت حلقه‌ای با یک خط در بالای آن مشهور است که در گوشه پایین سمت چپ پنجره Start قرار دارد.  
۴. بر روی گزینه Restart کلیک کنید. با این کار سیستم شما مجدداً راه اندازی می‌شود.  
۵. قبل از شنیدن صدای بیپ و بالا آمدن مشخصات بایوس کلید F2 یا DELETE کیبورد خود را چند بار فشار دهید. البته به یاد داشته باشید که این کلید می‌تواند در مادربورد‌های مختلف، متفاوت باشد (مثلاً در برخی مادربورد‌ها این کلید F12 است) با این حال کلید DEL عمومی‌ترین حالت است و تقریبا در اکثر سیستم‌ها استفاده از همین کلید پاسخ خواهد داد. همچنین بیشتر رایانه‌ها در این هنگام یک پیام در هنگام راه اندازی نمایش می‌دهند که می‌گوید «برای وارد شدن به بخش تنظیمات» کلیک کنید، بنابراین وقتی کامپیوتر ری استارت می‌شود این پیام را تأیید کنید تا وارد بخش تنظیمات شوید.  
۶. وقتی وارد صفحه Bios Stup شدید، از سربرگ بالای صفحه گزینه Boot را انتخاب کنید. سپس Boot Device Priority را با استفاده از دکمه‌های جهت صفحه کلید انتخاب کرده و دکمه اینتر را فشار دهید. توجه داشته باشید که ممکن است بجای گزینه Boot در سربرگ بالای صفحه، بسته به سازنده رایانه شما، گزینه Boot Options قرار گرفته باشد.  
۷. در این مرحله باید انتخاب کنید که سیستم شما از چه طریقی باید بوت شود. همان گونه که قبلا اشاره کردیم ما برای این کار می‌توانیم از سی دی یا فلش مموری استفاده کنیم. پس برای بوت کردن سیستم دو راه در پیش رو داریم.   ــ برای بوت شدن از طریق درایور سی‌دی رام، از داخل لیست باز شده گزینه CDROM را انتخاب کرده و Enter را بزنید.
ــ برای بوت شدن از روی فلش دیسک هم USB FLASH یا نام فلش دیسک خود را انتخاب کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که، برای بوت شدن از طریق فلش باید قبل از اینکه وارد محیط بایوس شوید، حافظه فلش دیسک خو را در درگاه USB وارد کرده باشید تا سیستم آن را شناسایی کند. در غیر این صورت باید از BIOS خارج شده و بعد از قرار دادن حافظه فلش در USB مراحل بالا را از ابتدا طی کنید.

۸. کلید + را فشار دهید تا ابتدا گزینه boot خود را انتخاب کنید. وقتی فلش مموری یا درایور سی‌دی رام را در اولویت قرار دهید، رایانه انتخاب شما را به عنوان گزینه پیش فرض بوت خود انتخاب می‌کند.  
۹. اکنون که یکی از حافظه‌های CD یا Flash Disc را برای بوت شدن تنظیم کردید برای ذخیره تغییرات دکمه F10 کیبورد خود را فشار دهید و سپس روی Yes یا OK کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شود. برای تأیید تغییرات، ممکن است لازم باشد که گزینه Enter را فشار دهید. در این مرحله سیستم شما ری استارت می‌شود.  
۱۰. منتظر راه اندازی مجدد رایانه خود باشید. پس از اتمام راه اندازی مجدد رایانه، یک پنجره در اینجا با داده‌های جغرافیایی و مکانی خود مشاهده خواهید کرد. اکنون آماده هستید تا نصب ویندوز ۱۰ را شروع کنید.     مرحله دوم: نصب ویندوز ۱۰ ۱. با راه اندازی مجدد سیستم، اولین صفحه که با آن مواجه خواهید شد، صفحه‌ای است که اطلاعاتی در خصوص زبان و موقعیت مکانی را از شما درخواست می‌کند. موقعیت مکانی و زبان صفحه کلید خود را انتخاب کرده و روی دکمه Next کلیک کنید.  
۲. در مرحله بعد با پنجره نصب ویندوز مواجه خواهید شد. روی گزینه Install Now کلیک کنید تا این فرآیند آغاز شود.  
۳. در صفحه جدیدی که باز می‌شود باید سریال ویندوز ۱۰ را در کادر مورد نظر وارد کنید و سپس کلید Next را فشار دهید. اگر سریال ویندوز را ندارید، گزینه Skip را فشار دهید.     ۴. در این پنجره شما با قوانین و مقررات شرکت سازنده ویندوز مواجه خواهید شد که باید آن را پذیرفته و تأیید کنید. پس شما نیاز دارید تا در ابتدا گزینه Accept در پایین کادر قوانین و مقررات را تیک بزنید و سپس گزینه Next را فشار دهید.  
۵. در این مرحله دو گزینه Upgrade و Custom نمایش داده می‌شود که بسته به شرایط خود باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در صورتی که قصد آپدیت و ارتقا ویندوز را دارید باید گزینه Upgrade و در صورتی که قصد نصب ویندوز ۱۰ را دارید باید گزینه Custom را انتخاب کنید.  
۶. منتظر نصب ویندوز ۱۰ بمانید. بسته به سیستم عامل قبلی رایانه و سرعت پردازش، این روند ممکن است از نیم ساعت تا چند ساعت ادامه یابد. در این مرحله سیستم شما چندین بار ری‌استارت خواهد شد که باید منتظر به پایان رسیدن این مراحل باشید.  
۷. بعد از به اتمام رسیدن این مراحل صفحه Express Settings ویندوز نمایش داده می‌شود که در این مرحله باید تنظیمات دلخواه برای سیستم عامل را انتخاب کنید. بهترین حالت برای این بخش استفاده از حالت توصیه شده ویندوز است؛ بنابراین روی دکمه Use Express Settings که در انتها قرار دارد کلیک کنید.  
۸. با انجام تنظیمات مرحله قبل صفحه ورود به اکانت مایکروسافت به شما نمایش داده خواهد شد که می‌توانید با وارد کردن ایمیل و رمزی که در مایکروسافت دارید، وارد حساب کاربری خود شده و از امکانات بیشتری که در اختیار شما قرار داده می‌شود استفاده کنید. اگر حسابی ندارید می‌توانید در همین مرحله با کلیک روی گزینه Create a new account آن را ایجاد کنید. چه در زمان ورود به اکانت و چه پس از ساخت اکانت جدید در همین مرحله و بعد از به اتمام رسیدن آن دکمه Next که در انتهای صفحه قرار دارد نمایش داده می‌شود که باید روی آن کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.      

منبع: فرارو

کلیدواژه: ویندوز 10 نصب ویندوز 10 برای نصب ویندوز نصب ویندوز ۱۰ ویندوز ۱۰ سیستم عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی فرهاد مجیدی از اتحاد کلباء، بحث و گمانه‌زنی درخصوص وضعیت این سرمربی جوان برای فصل آینده بالا گرفته است. از تیم‌های اماراتی به‌عنوان مقصد بعدی او یاد می‌شود هر چند که اخباری درباره احتمال حضور سرمربی سابق استقلال در لیگ دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس نیز به گوش می‌رسید.

با این حال، باید تا دقیقه 90 منتظر آخرین تصمیم فرهاد مجیدی ماند چرا که این صحبت را برادر او مطرح می‌کند. فرزاد مجیدی که طی دوران حضور فرهاد در استقلال به‌عنوان مربی، یکی از اعضای تیم قهرمان بدون شکست لیگ برتر ایران بود، این روزها در تهران مشغول انجام تمرینات ورزشی است و آنگونه که تصاویر جدید منتشره از او در صفحه شخصی‌اش نشان می‌دهد، به‌صورت قابل توجهی وزن خود را کاهش داده است.

فرزاد که در استقلال حضور در سمت‌های مختلفی را تجربه کرده، در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" به سوالات مختلفی از جمله شرایط شخصی خودش، تجربه کار با جواد نکونام، شرایط استقلال در این فصل و اتفاقاتی که برای فرهاد مجیدی در کلباء رخ داد، به صحبت پرداخته است که در زیر می‌خوانیم:

* درباره دوری خودتان از فوتبال صحبت کنید. مدتی است که از میادین به دور هستید.
فوتبال ایران اینگونه است دیگر. فکر می‌کنم کسانی که سالم کار می‌کنند، فعلا در فوتبال جایی ندارند. ما با فوتبال زندگی می‌کنیم و دلمان تنگ شده است. حتی اگر در جایی مشغول به کار نباشیم، باز هم عاشقانه فوتبال را نگاه می‌کنیم. اما بعد از قهرمانی استقلال و رفتن آقا فرهاد به امارات، در تهران ماندم و فعلا مشغول هستم.

* چند استوری هم از خودتان منتشر کردید که آمادگی بدنیتان در حد بازیکنان فعلی لیگ برتر است.
بله اگر هم پیشنهادی از تیم‌های لیگ برتری برسد، برایشان بازی می‌کنم. (با خنده) به هر حال خودم تصمیم گرفتم وزنم را کم کنم. برخی افراد یک‌سری صحبت‌ها را مطرح می‌کردند که من فقط آنها را می‌خواندم و اهمیتی نمی‌دادم. اراده کردم و حدود سه ماه، نزدیک به 27 کیلو کم کردم. اکنون نیز در حال انجام ورزش هستم. زیر نظر استاد رضا ناصری که دروازه‌بان فوتسال ایران بوده و رزومه خوبی در کار بدنسازی دارد، مشغول ورزش هستم. هم بدنم به سلامتی خوبی رسیده و هم وزنم کم شده است. فعلا مشغول این کار هستم. ولی همچنان دلم برای کار در فوتبال ایران تنگ شده است.

* برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال ایران دارید؟
من که برنامه‌ای ندارم. باید پیشنهادی وجود داشته باشد. در زمان مربیگری در استقلال، دوست داشتم به تیم محبوبم کمک کنم. من در این تیم همه کار کرده‌ام و تجربه حضور در تمام پست‌ها را دارم. من چمن مجموعه انقلاب را آب داده‌ام، برای این تیم صف نانوایی هم رفته‌ام، مدیر اجرایی بوده‌ام و... شاید خیلی‌ها در جریان نباشند ولی برای موفقیت و آرامش استقلال، من کارهای زیادی به‌عنوان مدیر اجرایی انجام دادم. من در یکی از سخت‌ترین برهه‌های باشگاه استقلال مسئولیت داشتم. نمی‌دانید که چه فشارهایی به تیم وارد می‌شد. اما خدا کمک کرد و با آمدن آقای آجرلو که مدیر قابل و توانایی است، مشکلی در آن سال نداشتیم. زمانی‌که مدیریت و اعضای تیم مشکلی نداشته باشند، تیم می‌تواند به اهدافش برسد. اهداف آقا فرهاد نیز روز به روز جلو می‌رفت و خدا را شکر توانستیم آن اتفاق تاریخی را در فوتبال ایران رقم بزنیم.

* از تجربیات خودتان بابت حضور در سمت‌های مختلف در استقلال بگویید؟
من در استقلال تمام سمت‌ها را داشته‌ام. مربی، سرپرست، مدیراجرایی و... اوج حضورم در استقلال آنجا بود که افتخار داشتم با تصمیم مرحوم منصورخان پورحیدری سرپرست باشگاه شدم که جا دارد از ایشان یادی کنیم. مهم نبود فرزاد مجیدی چه سمتی داشته باشد، هدف من خدمت به استقلال بود.

* ابتدای امسال یا حتی بعد از جدایی علی سامره صحبتی درخصوص حضور شما در پست سرپرستی نشد؟
با من اصلا هیچ صحبتی نشد. ولی با افتخار دوست داشتم که به تیمم خدمت کنم. برای مجموعه استقلال و هوادارانش هر کاری هم انجام دهی، کم است. من هر چه دارم از استقلال است.

* شما با جواد نکونام هم سابقه همکاری داشتید. در این خصوص صحبت کنید؟
بله ما در نساجی همکاری داشتیم و بعد از 24 سال یک اتفاق تاریخی را رقم زدیم. وضعیت تیم ما خوب نبود اما با حضور آقایان نکونام و هاشمی نسب توانستیم یک نظم تیمی را بسازیم و خدا را شکر به موفقیت رسیدیم و تیم را به لیگ برتر آوردیم. من که کوچکترین نقش را داشتم، این صعود حاصل زحمت کادرفنی، مربیان و نفر اول باشگاه یعنی آقای صنیعی فر مالک نساجی بود که قائمشهری ها هیچ وقت نباید این نام را فراموش کنند.

* از آن تیمی که در نساجی حضور داشتند، جای شما در استقلال خالی است. چون آقایان نکونام و هاشمی نسب و سایرین اکنون با هم همکاری می کنند. به موفقیت آنها امیدوارید؟
این عزیزانی که اسم بردید از دوستان خوب من هستند و روزهای خوبی را کنار آنها داشتیم و توانستیم لذت صعود را با هم تجربه کنیم. آنها اکنون در استقلال حضور دارند و برایشان آرزوی موفقیت می کنم. خوشحالم که توانسته اند تا اینجای کار، استقلال را صدرنشین نگه دارند و این لیاقت باشگاه بزرگ استقلال است.

* فکر می کنید که استقلال بتواند صدرنشینی را حفظ کند و قهرمان شود؟
فوتبال قابل پیش بینی نیست. برای قهرمانی و در صدر جدول ماندن، باید سخت تلاش کرد، اعضای تیم باید تمرکز داشته باشند و به مسائل حاشیه ای فکر نکنند تا ان شالله استقلال قهرمان شود.

* درباره فرهاد هم صحبت کنید. چه عاملی باعث رقم خوردن آن نتایج شد؟
من سه، چهار ماهی در امارات و در کنار آقا فرهاد بودم. فکر می کنم اوج بدبیاری و اوج بدشانسی که می تواند در فوتبال رخ دهد، برای تیم آقا فرهاد به وجود آمد. در لیگ امارات رقابت با تیم هایی مانند الوصل، العین، شباب الاهلی، الجزیره و الشارجه خیلی سخت است. زمانیکه آقا فرهاد در کلباء به مصاف این تیم ها می رفت، با بدشانسی یا اشتباهات داوری مواجه می شد.

* علت این اشتباهات یا بدشانسی ها چه بود؟
اصلا اتفاقات عجیبی که رخ می داد یک طرف، اما وقتی که می گویند در فوتبال بدشانسی می آوری و نتیجه نمی گیری، اوج آن را من در کلباء و با آقا فرهاد دیدیم. این موضوع خیلی من را متأثر کرد. بازیکنان این تیم برای باشگاهی مانند کلباء مناسب بودند اما اگر می خواستیم این تیم را از لحاظ مهره با باشگاه های بزرگ امارات مقایسه کنیم، کلباء خیلی پایین تر بود. رقبای این تیم بازیکنان میلیون دلاری می خریدند.

* آنگونه که ما خبر داریم، گویا باشگاه کلباء بودجه چندان زیادی هم در اختیار نداشت. درست است؟
از نظر سطح و کیفیت بازیکنان و امکانات، رقابت برابری نبود ولی وقتی می گویند تیمی بدشانس است، اوج آن را می توانید در کلباء ببینید. مثلا دیدار با العین را که باید پیروز می شد، بازی را واگذار کرد. اصلا در برخی از مسابقات داوری در نوع خودش عجیب بود. مثلا VAR برای ما پنالتی می گرفت ولی داور تصمیم دیگری می گرفت. به هر حال ان شالله او به زودی کارش را در تیم جدیدی آغاز می کند و برایش آرزوی موفقیت می کنم.

* تابستان که فرا برسد، قطعا فرهاد مجیدی جذاب ترین گزینه فوتبال ایران است و این سوال پیش می آید که او در چه تیمی مشغول فعالیت خواهد شد. فکر می کنید او در لیگ امارات به کارش ادامه دهد یا راهی باشگاه دیگری شود؟
فرهاد مجیدی که همیشه جذاب ترین گزینه فوتبال ایران بوده است. من در این رابطه هیچ اطلاعی ندارم و باید خود فرهاد تیم جدیدش را اعلام کند. ولی مطمئنم که بهترین تصمیم را خواهد گرفت. کلباء که تیمی ناشناخته بود، با مربیگری آقا فرهاد تا جمع چهار تیم پایانی جام حذفی نیز بالا آمد.

* گویا رقبای کلباء هم از تیم حساب می بردند؟
دقیقا همینطور است. از زمانیکه آقا فرهاد هدایت این تیم را برعهده گرفت، وحشتی بین رقبا افتاده بود، چون تیمش خیلی خوب بازی می کرد. ولی باز هم می گویم که اوج بدشانسی و ناداوری را به چشم دیدم.

* بعد از سه پیروزی فرهاد مقابل الشارجه که تیم اول آن ایالت است، گویا او از سوی حاکمان شارجه خیلی مورد استقبال قرار گرفت؟
بله به آقا فرهاد احترام زیادی می گذاشتند و چندین بار از او تقدیر کردند. علت این موضوع نیز این است که سبک کار فرهاد، قابل احترام است و فکر می کنم آنها نیز پیشرفت تیم کلباء را می دیدند. تیمی که به قول شما آسانسور لیگ بود اما به جایی رسید که یقه تیم های بزرگ را می گرفت. در خیلی از بازی ها از جمله دیدار با الوصل، تیم کلباء باید بازی را چهار بر دو برنده می شد ولی دو – دو مساوی شد. باز هم می گویم که امکانات کلباء با تیم های العین، الوصل، الشارجه، شباب الاهلی، الوحده و... قابل مقایسه نیست. اما کلباء در این دو سال تمام این تیم ها را شکست داد و هر زمان هم که آنها با کلباء بازی داشتند، تمام تن و بدن آنها می لرزید، علت آن نیز این است که تیم آقا فرهاد فوتبال بازی می کرد و تاکتیک داشت.

* در صورتی که قهرمانی استقلال مسجل شود، هفته آخر لیگ شما را در استادیوم می بینیم؟
بله حتما، با تمام وجود این کار را انجام خواهم داد و از تیم محبوبم حمایت می کنم.

* صحبت پایانی دارید؟
برای استقلال و هوادارانش دلتنگ هستم. برای مجموعه استقلال آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم این تیم بتواند قهرمان شود. از شما و تمام همکارانتان در مجموعه ورزش سه تشکر می کنم، خود من شخصا تنها مرجع ورزشی که همیشه اخبارش را پیگیری می کنم، رسانه شماست. امیدوارم موفق و پیروز باشید.

دیگر خبرها

  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • گزینه عجله ندارم از تپسی حذف شد
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • آیا چین می‌تواند؟
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!