Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم پیگیری مطالبات و امور مردم توسط برخی دستگاه های اجرایی گفت: چرا باید اجازه دهیم مردم به نماینده مراجعه کنند؟ این یعنی مشکلی در آن مجموعه‌ اجرایی وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری استان سمنان گفت: رهبری در افتتاحیه مجلس یازدهم دو مقوله اقتصاد و فرهنگ را مورد تاکید قرار دادند و باید در جهت بهبود اوضاع این دو مسئله تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطهری در ادامه گفت: آمار و ارقام روی کاغذ زیباست اما باید آن را در جامعه ببینیم. از مدیران میخواهم تمام وجود خود را برای خدمت به مردم در کف شهرها و روستاها بگذارند

وی با بیان اینکه آنچه که امروز باید به ان توجه کنیم واقعیت‌های جامعه است اظهار کرد: مجلس به دنبال ان است تا از پتانسیل موجود دولت بهترین استفاده را ببرد. اکنون زمان وحدت و همدلی استف زمان قلع و قمع مدیران نیست. مدیری ارزشمند است که خروجی خوبی برای مردم داشته باشد.

 نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: شیرازی یا لرستانی بودن مدیر مهم نیست، مهم این است مدیر بلد باشد مشقش رابنویسد و گره از کار باز کند، این با ماست یا برماست اهمیت ندارد.

مطهری با بیان اینکه منطقه گرمسار به لحاظ برخورداری از برخی منابع ضعیف واقع شده و از بسیاری از امکانات محروم مانده است، گفت: اگرچه نقص هایی وجود دارد اما به آینده استان خوشبینم وهمسویی و همدلی خوبی بین نمایندگان برقرار است تا گرهی از گره‌های مردم باز شود.

وی با انتقاد از عدم پیگیری مطالبات و امور مردم توسط برخی دستگاه های اجرایی گفت: مراجعات مردم به دفتر نماینده بسیار زیاد است. چرا باید اجازه دهیم مردم به نماینده مراجعه کنند؟ یه جای کار میلنگد و آن مجموعه‌های اجرایی است. این راه و رسم غلط باید اصلاح شود. نامه نماینده برای ۲میلیون وام منطقی نیست.

 نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا این ادبیات حاکم شده که یک مدیر به کار مردم رسیدگی نکند؟ باید به سمتی برویم که کار به دست اهلش سپرده شود و ما نظارت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند

عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: نمره عملکرد شورای شهر را رضایت مردم از این نهاد مشخص می‌کند چرا که در این دوره علاوه بر نقاط قوت در حل مسائل مختلف شهری، نقاط ضعف نیز وجود داشته است.

یوسف صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به عملکرد شورای اسلامی شهرکرد در دوره ششم، اظهار کرد: قضاوت شورای شهر ششم و مزیت آن نسبت به شوراهای قبلی باید توسط مردم صورت بگیرد، در این دوره نگرش‌های خوبی صورت گرفت و برنامه‌ریزی و تعیین چشم‌اندازهای سالیانه نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: طرح جامع مسکن، طرح جامع هدایت آب‌های سطحی، طرح جامع ترافیک و طرح جامع پسماند همگی با مطالبه‌گری و پیگیری‌های شورای شهر به شهرداری ابلاغ شدند همچنین در این دوره جلسات متعددی با مدیران دستگاه‌های مختلف برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه نزدیک شدن دوباره مردم به دولت و شورا از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: بروز بعضی اتفاقات نظیر فساد مالی مسئولان حس ناامیدی بین مردم و منتخبان خود را افزایش می‌دهد.

صادقی عنوان کرد: نمره عملکرد شورای شهر را رضایت مردم از این نهاد مشخص می‌کند چرا که در این دوره علاوه بر نقاط قوت در حل مسائل مختلف شهری، نقاط ضعفی نیز وجود داشته است، اما در این دوره سعی شده است که طرحی که سربار مردم یا بیت‌المال باشد، رقم نخورد، هرچند برخی مسائل اقتصادی نظیر تورم که تمام مردم را به خود درگیر کرده، روی عملکرد شورا نیز تأثیر گذاشته است.

شورای شهر وظیفه مطالبه‌گری از شهرداری را بر عهده دارد

وی افزود: شورای شهر وظیفه مطالبه‌گری از دستگاه‌های مختلف به خصوص شهرداری را برعهده دارد و نباید عملکرد شهرداری را ملاک عملکرد شورا بدانیم.

عضو شورای‌شهر شهرکرد، عنوان کرد: شورای شهر یک رکن مبارک در جمهوری اسلامی است که عیار دموکراسی دینی را در جامعه بالا می‌برد و مردم از این نهاد توقع نقش‌آفرینی در سرنوشت کشور و حاکمیت را دارند و امیدواریم که به تدریج ملزومات دیگر شورا نیز تکمیل شود و این نهاد جایگاه اصلی خود را در جامعه پیدا کند.

کد خبر 748720

دیگر خبرها

  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم