Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@23:20:03 GMT

کرونا در هند رکورد زد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۰۵۵۶

کرونا در هند رکورد زد

به گزارش افکارنیوز،

وزارت بهداشت هند اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ هزار و ۴۱۳ مورد جدید ابتلا به ویروس کووید-۱۹ در این کشور شناسایی شده است که این رقم در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود و از آغاز شیوع این بیماری در سراسر جهان چنین رقمی در یک روز ثبت نشده بود.

اخبار بین الملل-همچنین در این مدت ۳۰۶ نفر دیگر نیز بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند و به جمع قربانیان کرونایی این کشور پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان ایالت‌های هند، ایالت غربی ماهاراشترا اوضاع بسیار بدتری در مقایسه با سایر ایالت‌ها دارد و تاکنون ۱۲۸ هزار و ۲۰۵ نفر در آنجا به کرونا مبتلا شده‌اند. پس از ماهاراشترا، ایالت تامیل نادو در جنوب این کشور است که کرونا در آن شیوع بسیار بالایی دارد و در رده سوم دهلی‌نو، پایتخت، قرار دارد.

مقامات محلی اعلام کردند که یک بیمارستان صحرایی یک هزار تختخوابی در بمبئی، مرکز ایالت ماهاراشترا، برای بستری کردن بیماران کرونایی که روز به روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود برپا شده است. این بیمارستان که در پایان ماه جاری میلادی کار خود را آغاز خواهد کرد مجهز به ۳۰۰ تخت مراقب ویژه است.

بر اساس آمار رسمی که از سوی مقامات بهداشت این کشور اعلام شده است تاکنون ۴۱۱ هزار و ۷۲۷ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از میان آن‌ها ۱۳ هزار و ۲۷۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بر اساس آنچه این آمار نشان می‌دهد هند پس از آمریکا، برزیل و روسیه در رده چهارم از نظر تعداد ابتلا و از نظر شمار قربانیان در رده هشتم قرار دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس هند کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور

سیده زهرا (آلما) حسینی وزنه بردار مازندرانی، ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان دختر کشور شد.

این وزنه بردار چمستانی در دسته ۵۹ کیلوگرم نوجوانان با ثبت رکورد مجموع ۱۵۵ کیلوگرم با ارزش‌ترین رکورد روز اول را ثبت کرد.

حسینی در حرکت یک ضرب ۷۰ کیلوگرم و در حرکت دو ضرب هم ۸۵ کیلوگرم را بالای سر برد، تا در یک ضرب، دو ضرب و مجموع مدال طلا بگیرد.

میزان اختلاف رکورد مجموع سیده زهرا (آلما) حسینی با نفر دوم هستی صدیقی از اصفهان ۲۵ کیلوگرم بود.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختر کشور از دیروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان آغاز شد.

در بخش نوجوانان ۵۳ وزنه‌بردار و در بخش جوانان نیز ۷۳ ورزشکار از ۲۸ استان کشور در این مسابقات رقابت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • این استان رکورد دار آمار حیوان گزیدگی در کشور
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • سیل شدید در برزیل؛ بیش از ۷۰ نفر مفقود شده‌اند + فیلم
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر