Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سعید رمضانی سرپرست و مدیرتیم فوتبال استقلال گفت: سعادتمند قول داده قبل از بازی با فولاد بازیکنان را شارژ مالی کند و ما هم امیدواریم این اتفاق رخ بدهد. تاریخ انتشار: 11:37 - 01 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۰۶۹۳

سعید رمضانی در گفت‌وگو با میزان در خصوص وضعیت تیم استقلال و شرایط مصدومین این تیم اظهار داشت: متاسفانه رضا آذری و مرتضی تبریزی رباط صلیبی پاره کردند که آذری پای خود را عمل کرده و تبریزی همچنان زیرنظرکادر پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشید اسماعیلی و میلاد زکی‌پور هم دیگر مصدومان ما هستند که قبل از بازی با فولاد از این بازیکنان تست نهایی گرفته خواهد شد.

وی درخصوص درگیری بین ربانی بدنساز تیم و دکتر ستوده پزشک استقلال تصریح کرد: یک سوتفاهمی بود که بین این دو نفر پیش آمد و بحث خاصی نبود که توسط رسانه‌ها بزرگ شد. دیروز هم جلسه‌ای با حضور این دو نفر و احمد سعادتمند مدیرعامل برگزار کردیم و تمام سوتفاهمات برطرف شد و مشکل خاصی نیست.

سرپرست استقلال درباره اینکه قبل از بازی با فولاد کادرفنی و اعضای تیم دریافتی خواهند داشت، عنوان کرد: سعادتمند قول داده که این اتفاق قبل از بازی با فولاد رخ بدهد و ما هم امیدواریم بازیکنان قبل از این بازی شارژ مالی شوند.

رمضانی در خصوص اینکه جایگزین لکیچ دستیار مجیدی چه کسی خواهد بود، عنوان کرد: مجیدی یک دستیار را مدنظر دارد، اما به دلیل منع جذب بازیکنان و مربیان خارجی فعلا قادر به عقدقرارداد با این فرد نیستیم. منتظریم تا ببینیم وزارت ورزش در نهایت چه تصمیمی در این مورد می‌گیرد.

وی درباره بازگشت نوری‌فر به عنوان مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال بیان کرد: این درخواست مجیدی بود که نوری‌فر به باشگاه برگردد. نوری‌فر خودش جزو استقلالی‌هایی است که تعصب زیادی به تیم دارد. کاپیتان تیم، بازیکنان و کادر پزشکی و فنی هم از سعادتمند خواسته بودند که او به باشگاه استقلال برگردد که سعادتمند دیروز جلسه‌ای با نوری‌فر برگزار کرد و قرار بر این شد وی تصمیم نهایی را بگیرد. با شناختی که از او داریم مطمئن هستیم بهترین تصمیم را می‌گیرد. در ضمن تحلیل‌های در خصوص نوری‌فر در محافل ورزشی انجام می‌شود که اصلا از نظر ما درست نیست و تنها به استقلال ضربه می‌زند.

بیشتر بخوانید: استقلالی‌ها دوباره تست کرونا می‌دهند/ برنامه سفر به اهواز عوض شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال سعید رمضانی استقلال قبل از بازی با فولاد نوری فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۰۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند

 به گزارش تابناک، دیدار تراکتور و استقلال هفته جاری در تبریز برگزار خواهد شد. این مسابقه برای آبی‌پوشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و حتی می‌تواند شرایط جدولی دو تیم سرخابی در صدر جدول را دچار تغییر و تحول کند و بر همین اساس چشم پرسپولیسی‌ها هم به نوعی به این دیدار است تا دیگر تیم قرمز لیگ برتر که حمید مطهری را به عنوان یک مربی پرسپولیسی روی نیمکتش می‌بیند، با کشیدن ترمز استقلال در تبریز، کار را برای پرسپولیس راحت‌تر کند.
 

اما این مسابقه برای تراکتوری ها از جهات دیگری حائز اهمیت است. تی‌تی‌ها این فصل در پنج مسابقه‌ای که با استقلال، پرسپولیس و سپاهان داشته‌اند حتی یک بار هم برنده نشده‌اند تا این ناراحتی و غم بزرگ بین طرفداران این تیم وجود داشته باشد و حتی یکی از عمده دلایل انتقادات به پاکو خمز همین موضوع بود و حالا تراکتور در آخرین مسابقه این فصل برابر یک تیم مدعی می‌خواهد این حسرت را به پایان برساند.

در همین راستا باشگاه تراکتور ترجیح داده برای کنترل شرایط پیش از بازی برابر استقلال و عدم ایجاد تنش‌ها و حساسیت‌ها، بازیکنان خود را تا برگزاری بازی با آبی‌ها ممنوع‌المصاحبه کند و از بازیکنان این تیم در تمرین دیروز خواسته شده، تا انجام این بازی مهم گفت‌وگویی با رسانه‌ها نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند