Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  سیدجواد حسینی با اشاره به هدف‌گذاری رشد ۱۵ درصدی خدمات حمایتی از دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در سال تحصیلی آتی اظهار کرد: در سال تحصیلی پیش رو به ۲۱۰ مدرسه نیاز داریم که در حال آماده سازی است.

وی افزود: همچنین امسال ۱۴ مدرسه اوتیسم خواهیم ساخت و ۶۴ مدرسه پذیرا و مدرسه اوتیسم را متناسب سازی می‌کنیم که اول مهرِ پرمهرتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه البته در شرایط کرونا، قابل پیش بینی نیست که در چه شرایطی قرار می‌گیریم گفت: برای وضعیت‌های مختلف سناریو‌هایی در دست تهیه است. دراسفند ماه یک مرتبه به یک شرایط غیرقابل پیش بینی پرتاب شدیم، اما برای اول مهر آمادگی بیشتری خواهیم داشت که دانش آموزان در هر شرایطی حتی یک نفرشان از آموزش دور نمانند.

حسینی با اشاره به پیگیری‌های در حال انجام برای بهبود وضعیت حقوقی معلمان استثنایی گفت: خوشبختانه این روز‌ها تمام معلمان مشمول ترمیم رتبه بندی شدند که گام مثبتی است هرچند معلمان باید بیش از این‌ها مورد توجه قرار گرفته و قدر ببینند.
بیشتر بخوانید:  آموزش و پرورش بدنبال حذف «جهش تحصیلی»/ جزئیات و تدابیر نحوه سنجش سلامت نوآموزان برگزاری مدرسه انتقال به بزرگسالی برای مبتلایان اوتیسم
وی افزود: معتقدیم کار با دانش‌آموزان استثنایی پنج برابر وقت و هزینه مالی بیشتری نیاز دارد و باید معلمان استثنایی ویژه دیده شوند. اخیرا مشکل ضریب ۱.۲ پرداخت در فیش حقوقی معلمان استثنایی حل شده و برای آن‌ها اعمال می‌شود.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ادامه داد: مشکلات سنوات ارفاقی معلمان نیز در دست پیگیری و حل شدن است. اعمال حق شغل و شاغل که پس از قانون مدیریت خدمات کشوری منتفی شد را نیز در شورای سازمان مطرح کردیم و تصویب شد تا از طریق مراجع قانونی مورد پیگیری قرار بگیرد بلکه بتوانیم اندکی از زحماتشان را جبران کنیم. منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مدرسه اوتیسم معلمان استثنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان

در این مراسم، رسول شیدایی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: مدرسه شهید حجه فروش در ابعاد تربیتی و آموزشی مدرسه‌ای نمونه و در بین ۱۰ مدرسه برتر استان همدان و ششمین مدرسه با رشد معدل آزمون نهایی است.

مسلم مخفی، فرماندار همدان هم توجه به هر دو مقوله آموزش و پرورش را در مدارس خواستار شد و گفت: مدارس باید به همه ابعاد تربیتی بپردازند و آینده سازان و مادران و پدرانی تکامل یافته و تربیت شده را وارد جامعه کنند.

سیدجواد حسینی، فرمانده سپاه ناحیه همدان هم گفت: تعلیم و تعلم را معلمان به عنوان یک عبادت انجام می‌دهند و لازمه این امر داشتن عشق و علاقه و پدری و مادری کردن برای نهال‌های آینده کشور است.

شهید حمید حجه فروش، ۱۲ آذر ۱۳۳۶ متولد شد، و با شروع دفاع مقدس تدریس را رها کرد و به دنبال خدمتی دیگر رفت، آموزش و پرورش نامۀ برگشت او و دیگر معلمان به محل کارشان را ارسال کرد؛ اما به حضورش در سپاه و بسیج بیشتر احساس نیاز می‌شد. با ماندنش موافقت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • مشق ایثار در مدارس‌ استثنایی/ گزارش تسنیم را ببینید + فیلم
  • مشق ایثار در مدرسه استثنایی تربیت لرستان
  • قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان
  • معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی