Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس برنامه‌ای در خصوص پرونده طبری و حواشی آن ندارد.

«سید کاظم موسوی»، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، در خصوص واکنش مجلس یازدهم به مطرح شدن مفاسد اقتصادی اکبر طبری و به دنبال آن مرگ مشکوک غلامرضا منصوری به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: در این زمینه در مجلس برنامه خاصی نداریم اما با توجه به اینکه این بحث مربوط به حوزه قضائی است، ریاست قوه قضائیه و قاضی پرونده ویژه این پرونده هر نظری که بدهند آن نظر باعث خوشحالی مردم، می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن برخورد قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی افزود:  برخی در خصوص پرونده طبری، بحث عفو و بخشش را مطرح می‌کنند، اما باید در نظر گرفت که در این قضیه بحث بیت‌المال مطرح است و عفو و بخشش هم در مسائلی حدی مطرح است نه در مسائل اقتصادی و بیت‌المال، لذا باید اجازه داد که این پرونده روال خود را طی کند.

موسوی در رابطه  با عملکرد قوه قضائیه در رابطه با پرونده طبری تصریح کرد: در این رابطه  قوه قضائیه خوب عمل کرده است، البته در جایی هم قتلی صورت گرفته است که اگر مرتبط با این پرونده هم باشد، مسائل دیگری دارد که با بررسی‌های دقیق قوه قضائیه حتما به این پرونده هم رسیدگی می شود اما در مجموع، قوه قضائیه تا امروز خوب عمل کرده البته نمی‌توانیم بگوییم که این قوه در حد عالی عمل کرده است. البته عملکرد قوه قضائیه در برخورد با مفسدین اقتصادی قابل توجه است که این برخوردها اعتماد مردم به قوه قضائیه را بیشتر می‌کند.

موسوی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به عضویتش در کمیسیون اقتصادی، در مورد ریاست این کمیسیون خاطرنشان کرد: هنوز رئیس این کمیسیون مشخص نشده است اما معمولا کسی که سابقه ریاست کمیسیون را داشته باشد، به عنوان رییس انتخاب می‌شود، ضمن آنکه در خصوص ریاست در کمیسیون اقتصادی به این نتیجه‌گیری رسیدیم، البته در همه کمیسیون‌ها به این صورت نیست و رأی‌گیری می‌‎شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رئیس در کمیسیون اقتصادی تقریبا معلوم است، یادآور شد: در کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم طی سه چهارماه آینده برنامه‌های خوبی برای استان‌های محروم اعم از اردبیل، فارس، مازندران، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان داریم که نتیجه آن را مردم خواهند دید و اگر این اتفاق نیافتد، باید از مردم عذرخواهی کنیم. 2/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده مردم مجلس شورای اسلامی مجلس مفاسد اقتصادی مرگ قوه قضائیه نماینده مجلس شورای مسائل اقتصادی کمیسیون اقتصادی خراسان جنوبی سیستان و بلوچستان مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی پرونده طبری قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم

 نماینده ویژه رئیس‌جمهور ایران در امور افغانستان در گفت‌وگویی به تبیین آخرین وضعیت روابط تهران- کابل پرداخت.
 
به گزارش ایسنا؛ حسن کاظمی قمی در خصوص توجه خاص افغان‌ها به چابهار گفت: سیاست ما این بوده حوزه مکران و چابهار توسعه پیدا کند و برنامه‌های توسعه‌ای را دنبال می‌کنیم.
 
وی در ادامه گفت: از جمله اقداماتی که در منطقه چابهار و مکران صورت می‌گیرد مسئله احداث فرودگاه بزرگ بین‌المللی است. ما به دنبال جذب سرمایه‌گذار خارجی در منطقه چابهار هستیم.
 
کاظمی قمی در  گفت‌وگو با ایراف در خصوص حق‌آبه ایران و رویکرد نمایندگی ایران در مورد واکنش‌های دولت سرپرست افغانستان در این موضوع اشاره کرد: آنچه دارالحکومه انجام می‌دهد، برآمده از تصمیمی است که در دارالخلافه در قندهار گرفته می‌شود. رهبری طالبان اعلام کرد در چارچوب معاهده ۱۳۵۱ باید حق آب مردم ایران را بدهند و حکم حکومتی داد.
 
وی در پاسخ به سوالی در مورد روش برخورد ایران با طالبان تصریح کرد: در دوران حکمرانان جدید در افغانستان از مسیر اقدامات دیپلماتیک و سایر اقدامات حرکت می‌کنیم. جمهوری اسلامی ایران نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کند.
 
نماینده ویژه رئیس‌جمهور در خصوص خط راه‌آهن چابهار به افغانستان گفت: مسیر کریدور ترانزیت ایران-افغانستان، چین را به آب‌های آزاد و قاره اروپا و آفریقا وصل می‌کند. در چارچوب طرح یک راه یک کمربند، الان چینی‌ها دنبال می‌کنند، کریدور ایران-افغانستان مفهوم دارد.
 
وی اشاره کرد: احتمالاً نشست‌های سه جانبه‌ای را میان ایران-افغانستان-چین برگزار خواهیم کرد. کشورهای دیگر منطقه هم از این کریدور استقبال کرده‌اند. ثبات و امنیت منطقه در گرو ثبات و امنیت افغانستان است.
 
کاظمی قمی در پایان گفت: افغانستان مسیر دستیابی‌اش به آب‌های آزاد از ایران کوتاه‌ترین و امن‌ترین حتی اقتصادی‌ترین است. با توجه به شرایطی که امروز به ویژه با بحران اوکراین بوجود آمده، مسئله کریدورهای ترانزیت منطقه‌ای معنای جدی‌تری به خودش گرفته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد