Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه مازندران در پایان بیان کرد: در سازمان تبلیغات اسلامی، باید ارزش‌ها موج بزند و بی‌توجهی به پول و مادیات جاری باشد، کارآمدی آن از همه دستگاه‌ها بیشتر باشد و فساد صفر باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در همایش تجلیل از پیشکسوتان سازمان تبلیغات اسلامی مازندران در مصلی، بیان کرد: در سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی و هفته قوه قضائیه و سالگرد شهید بهشتی و در دهه کرامت قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: علامه حسن زاده و جوادی آملی دو افتخار بزرگ حوزه‌های علمیه مازندران هستند، سازمان تبلیغات از دو بخش رسالت و تبلیغات تقسیم می‌شود، در آخر هر سال باید دید چه اقداماتی صورت گرفته است، رسالات یعنی ایجاد محتوا و تبلیغات یعنی پخش آن‌ در جهان اسلام!

محمدی لائینی گفت: در هر دو بخش باید زمان‌شناسی و مخاطب و ابزارشناسی صورت بگیرد، فصاحت، شیوایی، گویایی بیان و بلاغت مدنظر قرار بگیرد، امروز باید در تولید محتوا و رسالات فصاحت و بلاغت رعایت شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران  یادآور شد: باید بدانیم که پیام خدا در این زمان چیست؟ پیام امروز با پیام ۲۰۰ سال قبل فرق می‌کند، باید بدانیم نیازها چیست و در رفع آن تلاش کنیم، باید در این بحث کارشناسانی از حوزه و و دانشگاه داشته باشیم.

این مسؤول عنوان کرد: امروز در حوزه رسانه باید کار شود و باید طبق ذائقه جامعه البته ذائقه درست اتفاق بیفتد‌، همه این موارد تحت اسلام ناب محمدی و ترویج خلقیات اهل بیت با رعایت زمان‌شناسی صورت بگیرد، باید قرائت صحیح از انقلاب را طبق گفتمان امام و رهبری بشناسیم. 

وی ابراز کرد: باید اسلام را دین پابرهنگان و مستضعفان را بدانیم نه اسلام‌ کاخ نشینان و ثروتمندان! عده‌ای دزد و اختلاس‌گر به جان انقلاب افتادند و مملکت را به فقر کشاندند ما در قضیه معیشت واقعا دچار مشکل هستیم، البته افراد پاک‌دست زیادی وجود دارد.

محمدی لائینی گفت: باید در چهله دوم و گام دوم انقلاب مشکلات و تقصیرهای خودمان را مشخص کنیم، در سازمان تبلیغات باید ارزش‌ها موج بزند، درد اول باید درد دین و درد مردم باشد، انتظار داریم که سازمان تبلیغات مدیریتهایش در شهرستان‌ها با همه دستگاه‌ها متفاوت باشد.

نماینده ولی فقیه مازندران در پایان بیان کرد: در سازمان تبلیغات اسلامی، باید ارزش‌ها موج بزند و بی‌توجهی به پول و مادیات جاری باشد، کارامدی آن از همه دستگاه‌ها بیشتر باشد و  فساد صفر باشد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/

منبع: فارس

کلیدواژه: تبلیغات مازندران نماینده ولی فقیه دین مازندران تبلیغات نماینده ولی فقیه دین سازمان تبلیغات اسلامی نماینده ولی فقیه همه دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی

 عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درباره قرارداد ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین گفت: «شهرداری می‌تواند با کشورهای خارجی قرارداد ببندد اما نه قراردادهای پنهانی یا دارای ایرادات. وزارت کشور هم در این مورد نظریه تخصصی خود را می‌دهد. اما دستگاه‌های نظارتی باید به این موارد ورود پیدا کنند.»   به گزارش عصر ایران؛ احمد علیرضابیگی به روزنامه هم میهن گفت: «شورای شهر بر عملکرد شهرداری نظارت دارد و باید براساس چارچوب‌ها عمل کند. اما دستگاه‌های نظارتی هم باید بر عملکرد دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری نظارت داشته باشند. اینطور به نظر می‌رسد که نظارت و خوفی از این دستگاه‌ها وجود ندارد. بنابراین هر کسی هر جا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند.»   علیرضابیگی با اشاره به اینکه تمام این موضوعات سیاسی است، تاکید کرد: «این به نوع حکمرانی در کشور برمی‌گردد. در مدل حکمرانی کنونی اراده مردم را به حداقل رسانده‌ایم. وقتی مردم حس کنند نظر و اراده آنها تعیین‌کننده است، نظارت را توسعه می‌دهند و نتیجه آن روی کار آمدن شورای شهری است با پشتوانه مردمی که به مردم بدهکار است و باید پاسخگوی شهروندان باشد؛ چراکه باز هم باید درِ خانه مردم برود برای گرفتن رای؛ پس سعی می‌کند رضایت مردم را به دست آورد.   وی افزود: رضایت مردم وقتی به وجود می‌آید که شورای شهر به نیابت از آنها  عمل می‌کند. وقتی این اتفاق نمی‌افتد مردم کنار می‌مانند و نظارتی اتفاق نمی‌افتد. اگر نظارتی هم وجود داشته باشد در مقابل آن مقاومت می‌شود. با این روند شاهد پیشرفتی نخواهیم بود.» کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمل و نقل فوری- چینی عصبانیت روزنامه شهرداری از افشای قرارداد پنهانی زاکانی قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت ممنوع است
  • چراغ سبز رسانه ملی به کالاهای آسیب‌رسان سلامت | توجیه عجیب برای تبلیغ این کالاها
  • رئیس سازمان زندانهای کشور عازم بشاگرد شد
  • کارگران مازندران خواستار اجرای بیشتر عدالت اجتماعی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما