Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@13:34:04 GMT

اعزام پرستار ویژه ICU به خوزستان

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۱۱۸۵

اعزام پرستار ویژه ICU به خوزستان

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: ۴۰ پرستار ویژه ICU، جهت ارائه خدمات تخصصی سلامت به خوزستان اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت از اعزام ۴۰ پرستار ویژه ICU به استان خوزستان در پی افزایش شیوع کرونا در خوزستان خبر داد و اظهار کرد: این پرستاران به دانشگاه‌های علوم پزشکی اهواز و دزفول و دانشکده‌های علوم پزشکی آبادان جهت ارائه خدمات تخصصی سلامت اعزام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنا بر اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی اهواز و دزفول و دانشکده های علوم پزشکی آبادان به پرستاران ICU کار، کمیته پایش وضعیت نیروی انسانی پرستاری موضوع را در دست بررسی قرار داد و با هماهنگی با دانشگاه‌های بوشهر، خراسان رضوی، تهران، اردبیل، شهید بهشتی، یزد و دانشکده نیشابور، ۴۰ نفر از پرستاران ویژه ICU برای مدت حداقل ۱۵ روز به اهواز، آبادان و دزفول اعزام شدند که این زمان متناسب با شرایط بیماری قابل تمدید خواهد بود.

حضرتی از پایش و رصد روزانه وضعیت پرستاری در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی خبر داد و گفت: اگرچه کمبود نیروی پرستاری در کشور وجود دارد، اما پرستاران با ایثار و تلاش شبانه‌روزی بیش از توان خود به بیماران و نظام سلامت ارائه خدمت می‌کنند و علاوه بر آن دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی در شرایط بحران و نیاز به کمک رسانی علیرغم نیاز خود به نیروهای تخصصی در اعزام نیرو همکاری می‌کنند که جا دارد از تلاش‌های مدیران پرستاری و روسای دانشگاه و دانشکده‌های مبدا و مقصد پرستاران اعزامی صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

وی علت شیوع گسترده کرونا در خوزستان را بر اساس گزارشات، رعایت نکردن فاصله ‌گذاری اجتماعی، حضور مردم در مراسم‌ عزاداری و عروسی و تجمعات دیگر دانست و عنوان کرد: امیدواریم مردم در استان‌های قرمز و در وضعیت هشدار، نکات بهداشتی و فاصله گذاری‌ها و محدودیت‌ها را رعایت کنند تا شاهد کاهش موارد ابتلای جدید به این بیماری باشیم.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرستاران وزارت بهداشت سلامت خوزستان پرستاران وزارت بهداشت سلامت خوزستان دانشکده های علوم پزشکی دانشگاه ها ویژه ICU

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پس از آمریکا؛ حالا دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به پاخواسته اند.
دانشگاه سوربن و ساینس پو یا همان دانشکده معروف علوم سیاسی پاریس به کانون جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان فرانسه تبدیل شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دانشجویان دانشکده علوم سیاسی پاریس از شب گذشته و پس از بازداشت همکلاسی هایشان دست به اعتصاب زده و در حمایت از مردم غزه کلاس‌های خود را تعطیل و در مقابل دانشکده تجمع کردند.
دانشجویان فرانسوی با در دست داشتن پرچم فلسطین و عکس‌های دانشجویان بازداشتی ضمن حمایت از ملت فلسطین؛ با شعار " اسرائیل قاتل و جنایت کار، مکرون همدست و شریک" عملکرد دولت فرانسه را به شدت زیر سئوال بردند.
روز گذشته هم گروهی از دانشجویان حامی فلسطین در جلوی دانشگاه سوربن؛ محل سخنرانی مکرون درباره اروپا و چالش‌های پیش روی آن؛ تجمع کردند که به گفته برخی رسانه‌ها تعداد زیادی از آنها بازداشت شدند.
هنوز پلیس آمار دقیق دانشجویان بازداشت شده در فرانسه را اعلام نکرده است.

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید