Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین دهقانی زاده صبح امروز در دیدار با کارکنان شوراهای حل اختلاف شهرستان اشکذر که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد و بیان داشت: مردم با مراجعه به شوراهای حل اختلاف نیز مانند دادگاه‌ها و دادسراها به منظور دادخواهی مراجعه می‌کنند به همین دلیل افرادی که حقشان مورد تضییع قرار گرفته از ما به عنوان مجموعه قضائی توقع دارند که احقاق حقشان صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضائی اظهار داشت: شورای حل اختلاف در حل و فصل پرونده‌های مهم، عملکرد مطلوبی داشته و باید اعضا شورای حل اختلاف این شهرستان در کاهش ورودی پرونده‌ها به دادسرا و کاهش جمعیت زندانیان تلاش خود را در این زمینه مضاعف کنند.

وی ابراز کرد: اعضای شورای حل اختلاف باید با بهره مندی از تمامی ظرفیت‌های قانونی در بررسی ادله و ادعاهای طرفین اهتمام کامل داشته باشند چرا که عمده اعتراض اشخاص به احکام شوراها عدم توجه به ادله است.

دهقانی زاده در خصوص ویژگی کارکنان شورای حل اختلاف تصریح کرد: کاری که اعضای شوراهای حل اختلاف انجام می‌دهند کمتر از جهاد در راه خدا نیست چرا که با خدمتی که با روحیه ایثار و تکلیف در این حوزه انجام می‌دهند قطعاً انگیزه‌ای جز نیت خدایی و خدمت به مردم نمی‌توان برای آن تصور کرد.

گفتنی است؛ در این دیدار یکی از اعضای شورای حل اختلاف شهرستان اشکذر به نمایندگی از سایر اعضا گزارشی از اقدامات و عملکرد شوراهای حل اختلاف این شهرستان و مشکلات موجود را ارائه کرد و رئیس دادگستری این حوزه قضائی با شنیدن مشکلات و مسائل قول مساعد جهت رفع نیازهای اعضا و همچنین برگزاری مستمر جلسات و کارگاه‌های آموزشی برای شوراها را داد.

کد خبر 4954290

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد شهرستان اشکذر ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان آتش سوزی استانداری سمنان بیرجند ایلام خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی یاسوج شوراهای حل اختلاف شورای حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد پرونده قضائی برای ضاربان یک آمر به معروف و ناهی از منکر در کاشمر تشکیل و موضوع به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

طبق گزارش دادگستری خراسان رضوی، در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتور سیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

بنا بر این گزارش، پرونده قضائی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت تحویل زندان شهرستان شدند.

کد خبر 6094274

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان