Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رئیس ستاد مشترک ارتش یونان گفت نبرد محتمل با ترکیه تنها به جنوب اژه ​​محدود نخواهد شد بلکه به جبهه‌های دیگر گسترش خواهد یافت.
به گزارش خرداد به نقل از فارس، رئیس ستاد مشترک ارتش یونان  گفت نبرد با ترکیه [در صورت وقوع]  تنها به جزیره «کاستلوریزو» در جنوب اژه،  ​​محدود نخواهد شد بلکه به جبهه‌های دیگر گسترش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نوشته وبگاه «اکاثی مرینی»، «کنستانتینوس فلوروس» رئیس ستاد مشترک ارتش یونان گفت که بحران محدود به یک منطقه خاص  نیست و بعید است که اتفاقی در این جزیره بیفتد و به مکان‌های دیگر توسعه نیابد.
وی تاکید کرد که تمرین‌های نظامی در حال انجام است و قرار است در آینده نیز اجرا شود.
به نوشته این وبگاه، فلوروس خاطرنشان کرد که ممکن است «رجب طیب اردوغان » رئیس جمهور ترکیه آنچه را که می‌گوید انجام دهد، اما ما نیز آنچه را که ما می‌گوییم  انجام می‌دهیم.
رئیس ستاد مشترک ارتش یونان افزود: «نیروهای مسلح یونان یک نیروی دریایی و هوایی سازمان‌یافته هستند. مقابله با آنها بسیار دشوار است و هزینه گزافی خواهد داشت و این را همسایگان ما می‌دانند.»
چندی قبل منابع مطلع از تقابل یک ناوچه و بالگردهای یونان با یک  فروند کشتی باری ترکیه که عازم لیبی بود خبر دادند. این تقابل در دریای مدیترانه رخ داد و طی آن یک ناوچه یونانی سعی کرد کشتی باری ترکیه که عازم لیبی بود را متوقف کند. به گفته منابع خبری، بالگردهای نظامی یونان نیز برای متوقف کردن این کشتی ترکیه وارد عمل شدند.
«نیکوس پانایوتوپولوس» وزیر دفاع یونان نیز گفته بود که کشورش برای مقابله نظامی با ترکیه جهت حفظ حق حاکمیت خود آمادگی دارد. وزیر دفاع یونان در مصاحبه‌ای گفت ارتش این کشور تحرکات فزاینده اخیر از سوی ترکیه را تحت نظر دارد.  برچسب ها: یونان ، ترکیه

منبع: خرداد

کلیدواژه: یونان ترکیه رئیس ستاد مشترک ارتش یونان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بازدید از یگان‌های تابعه ستاد آجا، صبح امروز (سه شنبه) از گروه مخابرات ارتش بازدید کرد.

وی از بخش‌های مختلف ستادی، آموزشی، عملیاتی و منازل سازمانی گروه مخابرات ارتش بازدید کرد و دستوراتی را در راستای ارتقای توان عملیاتی و پیشرفت هرچه سریع تر پروژه‌ها، تجهیزات و فناوری های جدید مخابراتی این گروه صادر کرد.

رئیس ستاد ارتش همچنین در این بازدید از پای کار بودن و آمادگی بالای گروه مخابرات ارتش در اجرای دقیق و بی کم و کاست مأموریت‌های محوله به‌ویژه در جریان حمله موشکی اخیر (وعده صادق) تقدیر و تشکر کرد.

فرماندهان و مسئولان یگان‌های ارتباطات زیرساخت ارتش در مناطق مختلف کشور، به صورت ویدئو کنفرانس و برخط، از روند آمادگی رزمی و عملکرد سامانه‌های ارتباطی خود به ارائه گزارش پرداختند.

در این بازدید امیر سرتیپ ناصر مختارزاده، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ارتش و امیر سرتیپ ابوالفضل سپهری راد، معاون بازرسی آجا نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران اعلام شد
  • شانا و جبهه پایداری در جستجوی ۳ کاندیدا /لیست مشترک قطعی شد؟
  • پنتاگون: نه تنها اف-۱۶، بلکه تسلیحات دیگر به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • محدود شدن استفاده از سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه‌نامه چه اهمیتی دارد؟