Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه‌ای به دبیر شورای عالی امنیت ملی خواستار اتخاذ تدابیر بازدارنده و در شان جمهوری اسلامی در مقابل اقدام ناسنجیده و مغرضانه تروئیکای اروپایی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه ای به دبیر شورای عالی امنیت ملی خواستار اتخاذ تدابیر بازدارنده و در شان جمهوری اسلامی در مقابل اقدام ناسنجیده و مغرضانه تروئیکای اروپایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  متن این نامه به شرح زیر است:    باسمه تعالی
جناب آقای علی شمخانی
دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم؛
نیک مستحضرید خط مشی اروپایی‌ها بعد از خروج آمریکا از برجام تا اکنون، همیشه با اهمال در تعهدات برجامیِ خود و قراردادن جمهوری اسلامی ایران در وضعیت بلاتکلیفی همراه بوده است. قطعنامه اخیر شورای حکام آژانس بین الملل انرژی اتمی، در روز جمعه ۳۰ خرداد، مبنی بر همکاری ایران با تحقیقات آژانس و اجابت درخواست این نهاد در رابطه با تفحص اماکن خاص، بخشی از همان سیاست‌های فریبکارانه دول اروپائی است. این مهم، در راستای همان ادعا‌های واهی و بی اساسِ تروئیکای اروپایی می‌باشد که با تشویش اذهان عموم درصدد یافتن راهی برای فرار از عملکرد خود در برجام هستند. ذکر این نکته لازم است، اتفاقات اخیر در حالی صورت می‌گیرد، که غیر قابل اعتماد بودن اروپایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مکرراً گوشزد شده بود.
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی ایران اسلامی، ضمن محکومیت این قطعنامه؛ خواستار آن است که در واکنش به این اقدام ناسنجیده و مغرضانه تروئکیای اروپایی، اقدام مقتضی و پاسخی مناسب در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تدابیر بازدارنده، اتخاذ گردد.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تروئیکای اروپایی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی قطعنامه علیه ایران خروج آمریکا از برجام اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تدابیر بازدارنده تروئیکای اروپایی جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد معلولان در اروپا آسان‌تر می‌شود

کمیسیون اروپا در آخرین روزهای پیش از انتخابات خود، ضمن تأیید کارت ناتوانی اروپایی برای توان‌خواهان، استانداردهایی را نیز برای کارت پارکینگ اروپایی برای این قشر از جامعه تعیین کرد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، کمیسیون اروپا در نهمین دوره خود قرار دارد و اروپا در حال ساماندهی انتخابات برای دوره جدید است. قانون‌گذاران پارلمان در آخرین جلسه عمومی خود قوانین جدید مربوط به کارت ناتوانی اتحادیه و کارت پارکینگ اروپایی برای افراد دارای معلولیت را تصویب کردند. نسخه دیجیتال کارت‌های ناتوانی اروپایی نیز در حال حاضر در دسترس است.

هدف از این کارت‌ها که سال گذشته توسط کمیسیون اروپا پیشنهاد شد، تضمین آزادی تردد برای افراد دارای معلولیت به‌عنوان یکی از اصول اصلی اتحادیه اروپا است. هر دو کارت به دارندگان خود و همراهان آن‌ها اکثر شرایط مشابه با دارندگان کارت ملی را خواهد داد و قوانین جدید به استثنای دارندگان کارت معلولیت که برای یک برنامه جابه‌جایی به کشور عضو دیگری نقل‌مکان می‌کنند، تنها برای اقامت‌های کوتاه‌مدت اعمال خواهد شد.

کارت‌های ناتوانی اروپایی به افراد دارای معلولیت این اطمینان را می‌دهد که حتی به‌عنوان بازدیدکننده بتوانند از حقوقی مانند دسترسی رایگان یا اولویت‌دار به مکان‌های پارک رزرو شده برخوردار شوند. قوانین مربوط به کارت‌ها تقریباً به اتفاق آرا توسط نمایندگان پارلمان اروپا با تنها هفت رأی مخالف و یازده رأی ممتنع به تصویب رسید و در انتظار تأیید رسمی شورای اتحادیه اروپا است.

این کارت‌ها نه‌تنها در قالب فیزیکی، بلکه در قالب دیجیتال نیز در هر مکان مشخص‌شده در دسترس خواهند بود. در واقع کشورهای اتحادیه اروپا تشویق شده‌اند که کارت‌ها را در قالب دیجیتال صادر کنند و خدمات تمدید کارت‌ها پس از پایان تاریخ انقضا به‌صورت رایگان انجام شود. با این حال اعلام شده است که کارت پارک معلولان به احتمال زیاد پس از پرداخت هزینه‌های اداری صادر خواهد شد.

کارت ناتوانی اروپایی همانند بسیاری از دیگر نوآوری‌ها، ابتدا به‌عنوان یک پروژه آزمایشی به‌منظور بررسی قابلیت‌های آن آغاز شد و سال ۲۰۱۷ در بلژیک، قبرس، استونی، فنلاند، ایتالیا، مالت، اسلوونی و رومانی مورد آزمایش قرار گرفت.

کد خبر 748377

دیگر خبرها

  • تردد معلولان در اروپا آسان‌تر می‌شود
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • آصفری: بلندتر شدن دیوار بی‌اعتمادی نتیجه سیاست‌های اتحادیه اروپا در قبال ایران است
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند
  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران