Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-09@01:00:47 GMT

تریلی با بار کاغذ در آتش سوخت

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۲۰۵۹

تریلی با بار کاغذ در آتش سوخت

خبرگزاری میزان- معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی از آتش سوزی تریلی حامل ۲۰ تن کاغذ در محور "بردسکن- عشق آباد" خبر داد. تاریخ انتشار: 12:30 - 01 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۰۶۸۵

خبرگزاری میزان - سرهنگ حسن شجاعی نسب اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش سوزی یک دستگاه تریلی حامل بارکاغذ در محور"بردسکن-عشق آباد" بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان "طبس" به همراه گروه‌های امدادی و آتش نشانی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران باحضور درصحنه مشاهده کردند، محموله ۲۰ تنی کاغذ به ارزش ۷ میلیارد ریال آتش گرفته و در حال سوختن است که با تلاش مأموران انتظامی وآتش نشانی آتش مهار شد.

بیشتر بخوانید: روایت ملکی از جنگ با کرونا

سرهنگ شجاعی نسب با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است، تصریح کرد: در این حادثه، راننده مصدوم و توسط اورژانس ۱۱۵ برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آتش پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۷ فقره سرقت در سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سنندج، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۵ سنندج با اشراف اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی یک سارق سابقه دار را در این خصوص شناسایی و در عملیات ضربتی وی را در یکی از محلات حاشیه شهر سنندج دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده متهم به ۲۷ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد، گفت: در این رابطه ۲ مالخر نیز دستگیر و متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 6099332

دیگر خبرها

  • برخورد خودرو سواری با تریلی در خواف منجر به فوت ۲ نفر شد
  • توقیف ۳۴ دستگاه شوتی با ۷۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین میاندشت
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • مرگ دردناک مرد ۷۰ساله در عمق چاه زمین کشاورزی شهر ری
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان