Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، برنامه صبحگاهی تلویزیونی «چاپ اول» به کارگردانی مهدیار عقابی و تهیه کنندگی احسان فروغی و سید مهدی حسینی با رویکرد نو و خلاقانه به زودی از ساعت ۷ تا ۹ از شبکه خبر، در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

این برنامه که توسط گروهی جوان تهیه و تولید می شود، ترکیبی از بخش های‌ متنوع و جذاب در قالب های جدید است که عمده آن برای اولین بار در فضای خبر رسانه ملی و از شبکه خبر به نمایش در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 «چاپ اول» با اجرای المیرا شریفی مقدم و محمدرضا سلمانی و جمعی از مجریان و عوامل باسابقه و مستعد، تولید مشترک مرکز بسیج سازمان صدا و سیما و شبکه خبر است.

کد خبر 4954344 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه خبر برنامه تلویزیونی سازمان صداوسیما فیلم سینمایی ویروس کرونا تئاتر ایران برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی شبکه پنج سیما محمدعلی کشاورز سازمان سینمایی رادیو نمایش آلبوم موسیقی سازمان صداوسیما برنامه رادیویی سریال ایرانی شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، متن پیام علی بخشی زاده به این شرح است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم 
إنّا للّه و إنّا إلیه راجعون

برادر عزیز و جانباز گرانقدر جناب آقای محمدرحمان نظام اسلامی

درگذشت جانسوز همسر مکرمه‌تان را تسلیت می‌گویم، برای آن بانوی پرهیزگار و مومنه، رحمت‌ واسعه و رضوان الهی و برای تمامی بازماندگان و متعلقین صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌ کنم.

علی بخشی زاده - معاون صدا 

دیگر خبرها

  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • رستگاری به افق فلسطین
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»