Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت الله رحیمی ظهر یکشنبه در همایش گام دوم تبلیغ بیان کرد: تبلیغ دین و گسترش فرهنگ دینی یکی از اصلی ترین نیازهای جامعه امروزی است و نسل جوان تشنه دریافت علوم دینی است که این وظیفه بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی اضافه کرد: برای تبلیغ دین باید با دانش نسبت به این مهم اقدامات کرد و باید با بیان ویژگی‌های پیامبر (ص) و ائمه اطهار، امام راحل و مقام معظم رهبری نسبت به الگو سازی و معرفی به نسل چهارم انقلاب اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس ادامه داد: ویژگی‌هایی که الگوهای اسلامی دارند باعث خواهد شد تمامی ابعاد جامعه بشری تحت پوشش قرار گیرد و استفاده از تکنیک‌ها و رسانه باید الگوهای اسلامی را به صورت اثرگذار به جامعه امروزی انقال داد.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس در خصوص مبلغان دینی نیز خاطرنشان کرد: مبلغان سفیر بیدارگری برای نسل‌های امروزی و آینده است و تبلیغ دین نیز یکی از نیازهای اصلی جامعه در دنیای امروز و آینده است و از طرفی باید توجه داشت که تبلیغات دینی دارای عناصری است که باید مدنظر مبلغان باشد.

وی ادامه داد: تجلی کمال دین و پویایی اسلام باید در تبلیغات اسلامی به تصویر کشیده شود و دین اسلام که کامل‌ترین دین بوده برای تمامی شاخصه‌های زندگی بشری برنامه ریزی داشته است و برای تمامی سوالاتی که در جامعه ایجاد شده پاسخ داشته است.

او ادامه داد: جامعه اسلامی طی فعالیت‌های که طی چهل ساله اخیر داشته توانسته اقدامات مناسبی در راستای خدمت رسانی به مردم بروز دهد.

وی افزود: توصل جستن به قرآن مجید و ائمه اطهار در کنار سایر مراجع علمی اسلام باعث شده تا شیعه همچنان در جهان اسلام پیشرو باشد و مبلغین اسلام نیز باید با دانش نسبت به پاسخگویی به شبهات اقدام کنند.

استاندار فارس در خصوص تعالی جامعه اسلامی نیز تصریح کرد: علی رقم تمامی تنگناها و مشکلات تحریمی، در گام دوم انقلاب اقدامات خوبی را شاهد هستیم و در تمامی شاخصه‌های اجتماعی نیز حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی رو به رشد است.

وی افزود: در طرح امام محله که فردی قابل اعتماد و آگاه و دانشمند است و در راستای حل مشکلات مردی قدم بر می‌دارد می‌توان با استفاده از این ظرفیت نسبت به مقابله با برنامه‌های دشمنان که هدف آنان تزلزل در بنیان خانواده است اقدام کرد.

او در خصوص گام دوم انقلاب نیز تصریح کرد: در گام دوم انقلاب به فرموده رهبر معظم انقلاب انجام کار فرهنگی منجر به مقابله با برنامه ریزی های دشمن خواهد شد و جامعه‌ای که دارای توسعه یافتگی است در تمامی شاخصه‌ها این مهم وجود دارد.

رحیمی گفت: حرکت به سمت توسعه زمانی ایجاد خواهد شد که تمامی شاخص‌های اجتماعی از جمله شاخص‌های فرهنگی به سمت تعالی حرکت کند و برنامه ریزی نیز از جمله اصلی ترین ملزوماتی است که می‌توان در توسعه فرهنگی اجتماع مشکلات پیش رو را برطرف کرد.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس در خصوص مشکلات اجتماعی نیز یادآور شد: طلاق به عنوان یکی از معضلات اجتماعی پدیده‌ای است که به علت مشکلات فرهنگی در جامعه ایجاد شده و در صورتی که عالمان دینی از نظر فرهنگی اغنا شده و این افراد نیز نسبت به گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه اقدام کنند شاهد کاهش قابل توجه درصد طلاق در جامعه خواهیم بود.

کد خبر 4954285

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب شیراز سازمان تبلیغات اسلامی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان آتش سوزی استانداری سمنان ایلام بیرجند مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه یاسوج گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در مراسم معرفی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز در کسوت معلمان جامعه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: از محورها و ماموریت‌هایی که تبلیغات اسلامی در این خصوص تلاش می‌کند مساله رصد، کارها و اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا و آمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی افزود: منشأ این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به آینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند باید جهاد تبیین کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام یداللهی، حجت الاسلام حسین حسن نژاد به سمت رییس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • استفاده از الگوهای نامناسب تربیتی سبب تصرف مغزها می‌شود
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود