Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه شورای راهبردی جمعیت آذربایجان غربی به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، در این جلسه علی مصطفوی با اشاره به روند کاهش جمعیت در کشور و استان گفت: متاسفانه آمارها نشان می دهد که روند رشد جمعت در کشور رو به کاهش است و ما در آینده شاهد کشوری با جمعیت مسن خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت اجرای طرح های پژوهشی در زمینه دلایل کاهش جمعیت و همچنین راهکارهای تشویق خانوده ها به فرزند آوری، گفت: در جلسات شورای راهبردی جمعت باید طرح های کاربردی ارئه شود تا نتایج این طرح ها قابلیت اجرا در جامعه را داشته باشند.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست های جمعیتی مقام معظم رهبری، ادامه داد: تمامی وظایف وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی در این ابلاغیه مشخص شده است و دستگاه های اجرای نسبت به اجرای مفاد این سیاست ها اهتمام ویژه ای داشته باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون سیاسی علی مصطفوی شورای راهبردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی از نجات جان کودک دو ساله سردشتی با تلاش امدادگران این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از نجات جان یک کودک غرق شده سردشتی توسط امدادگران این جمعیت خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام این خبر نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی تصریح کرد: در این حادثه کودک دوساله مغروق بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی نجات داده شده و جهت سیر مراحل بعدی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

کد خبر 748167

دیگر خبرها

  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • پیری جمعیت نشاط اقتصادی و اجتماعی را کاهش می‌دهد
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد