Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد رضایی صبح یکشنبه در همایش گام دوم تبلیغ با اشاره به عمده برنامه‌های سازمان در سال جاری بیان کرد: در سال جاری باید فعالیت‌های فرهنگی سازمان پیوست اجتماعی داشته باشد.

وی مردمی کردن تبلیغ دین را از دیگر برنامه‌های مهم سال جاری دانست و افزود: نباید امر تبلیغ به مداح و یا روحانی خاصی محدود شود چرا که باید همه مردم مبلغ باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: علی رغم تأثیرگذاری فضای مجازی بر مردم، از این بستر غافل مانده‌ایم بنابراین انجام فعالیت‌هایی به صورت ویژه در فضای مجازی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: تعامل با دیگر نهادها و تقویت فعالیت‌های جهادی از دیگر برنامه‌های مهم سال جاری است.

وی با بیان اینکه روحانیون تاکنون در عرصه‌های مختلفی اعم از جنگ هشت ساله دفاع مقدس، مبارزه با کرونا و اقدامات جهادی خوش درخشیده‌اند، گفت: بسیاری از روحانیون به صورت داوطلب در غسل و دفن بیماران کرونایی گام برداشته‌اند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به آیاتی از قرآن بیان کرد: اهدافی در پی خلقت عالم نهفته بوده که باید فطر و اندیشه بشر در مسیر هدف خلقت باشد.

وی ادامه داد: اگر عاملی برای رسیدن فردی به سعادت باشیم، از اجر بالایی برخوردار بوده و تمام جنبدگان برای خیر دهنده استغفار می‌کنند.

کد خبر 4954337

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد رضایی بیرجند ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان آتش سوزی استانداری سمنان بیرجند ایلام مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه یاسوج سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان

 رضا شریفی در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: سیستان و بلوچستان در حال صنعتی شدن است و برای سرعت بخشیدن به فرآیند توسعه در استان، نیازمند مشارکت مردم در همه حوزه‌ها هستیم.

وی افزود: با توجه به اجرای کلان طرح‌های توسعه ای در استان، تربیت نیروی کار ماهر بیش از هر زمانی اهمیت دارد و می‌بایست معدل تخصص کارگران این خطه افزایش یابد.

معاون سیاسی اجتماعی به موضوع اجتماعی سازی امنیت در سیستان و بلوچستان تأکید کرد و ادامه داد: باید بدون هیچ گونه حاشیه و نگاه صنفی، قومی و مذهبی عقب ماندگی‌های استان را جبران کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند