Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@12:10:44 GMT

بازاریان همدان به داشتن اخلاق شهره هستند

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۲۶۴۷

بازاریان همدان به داشتن اخلاق شهره هستند

ایسنا/همدان نایب رئیس اتاق اصناف همدان از اخلاق و انصاف اصناف همدان سخن گفت و اعلام کرد: از دیرباز صنف های مختلف در همدان با روی باز و انصاف بر مهر بازار افزوده اند و بازاریان همدان به داشتن اخلاق شهره هستند.

احمد گازرانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اول تیرماه و روز اصناف، خاطرنشان کرد: اصناف در همدان همیشه در همه عرصه ها پیشگام بوده و هر گونه اقدام و حرکت خودجوش را وظیفه خود می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم گلریزان،‌ اقامه نماز اول وقت و توجه ویژه به نحوه مشتری‌مداری از خصلت‌های کسبه‌ همدان بوده است، تصریح کرد: اصناف همدان همیشه در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده‌اند به طوریکه اکنون نیز در تعیین تکلیف جریان‌های سیاسی،‌ فرهنگی و اجتماعی ایفای نقش می‌کنند.

گازرانی با بیان اینکه نیاز بود دستگاه های مختلف در این روز از اصناف که در حوزه های مختلف فعالیتی انجام داده اند، قدردانی به عمل می آوردند، گفت: از اول انقلاب اصناف همراه و همگام جمهوری اسلامی بوده و این رسالت و تکلیف را همیشه به جا آورده اند ضمن اینکه این امر را وظیفه خود می دانند.

وی خاطرنشان کرد: اصناف در همدان در ایام شیوع کروناویروس خوش درخشیدند و در مراحل مختلف اعم از تعطیلی بازار به منظور جلوگیری از شیوع ویروس، حضور گسترده در رزمایش کمک مؤمنانه و استفاده از تمام توان برای جلوگیری از تعدیل نیروها و بیکار شدن نیروی کار بازار بار دیگر چهره همراه و همگام اصناف را نمایش دادند.

نایب رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «جهش تولید» اعلام کرد: با توجه به تعطیلی بازار در ماه های نخست سال و اوج رونق بازار، لازم است مسئولان با تقویت تولیدکنندگان و همراهی اتحادیه های مختلف، خسارت وارد شده به بازار را جبران کرده و با شدت بیشتری از بازار حمایت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اصناف بازار استانی اقتصادی کروناویروس اصناف همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت آیت الله شهید مرتضی مطهری و روز معلم، نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور استان خوزستان با موضوع نقش اخلاق بر موفقیت استاد در در سالن جلسات ستاد دانشگاه برگزار گردید.

در این نشست، حجت الاسلام نبوی، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در  دانشگاه پیام نور، در ابتدا با اشاره به عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت  رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، این عملیات را غرورآفرین و مایه مباهات و افتخار بیان کرد. 

وی در ادامه به بیان اهمیت موضوع نشست پرداخته و اخلاق را یکی از مؤلفه‌های مهم در زمینه معلمی معرفی کرد.

حجت الاسلام نبوی  با بیان مثال‌ها و داستان‌هایی در خصوص اهمیت اخلاق عملی بر تاثیرگذاری بر مخاطب، التزام به اخلاق عملی استاد در برخورد با مخاطبین خود را گامی مهم و موثر بر جذب مخاطب دانشگاهی خصوصا جوانان دانشجو دانست.

وی ضمن تقدیر از زحمات اساتید دانشگاه و تبریک فرارسیدن روز معلم، از همه اساتید درخواست نمود تا هر زمانی از کلاس‌های درسی خود را (هر چند کوتاه) برای بیان مطالب دینی و معنوی جهت آشنایی و معرفت هر چه، بیشتر دانشجویان با معارف الهی اختصاص دهند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • ترجمه «قلمروزدایی علم و دین» روانه بازار نشر شد
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور خوزستان
  • نخستین نمایشگاه کار استان همدان برگزار می‌شود
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است