Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، وزیر جهاد کشاورزی در نامه‌ای خطاب به مدیران ستادی و استانی این وزارت بر ضرورت تعامل سازنده با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد. متن نامه کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به این شرح است:

با عنایت به پیام مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و تأکید بر این که «اقتصاد و فرهنگ» در صدر اولویت‌های کشور قرار دارد و مجلس نقطه امید مردم و نقطه اتکاء مجریان می‌باشد، تعامل سازنده بین وزارتخانه با نمایندگان محترم برای پیشبرد اهداف و اجرای تکالیف بخش کشاورزی، رفع تنگناها و گلوگاه‌های تولید در محصولات اساسی و تبیین بسترهای اجرایی برای اقدامات آنی و امید بخش در نیل به «جهش تولید» و تأمین امنیت غذایی پایدار کشور ضرورتی بسیار مهم و راهبردی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملی شدن برنامه‌های توسعه‌ای بخش کشاورزی افزون بر تکیه بر ظرفیت‌های گسترده پخش، نیازمند ارتباط مستمر مدیران با نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی بوده تا با نگاهی واقع بینانه، مسائل و مشکلات این بخش با تدابیر مشترک مرتفع گردد. ضروری است ترتیبی اتخاذ گردد تا با تعامل سازنده با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، همچنین بازدید از توانمندی‌های مختلف بخش کشاورزی، مسائل و معضلات واقعی این حوزه تبیین و از نقطه نظرات ایشان با برگزاری جلسات هم اندیشی مستمر استفاده شود.

همچنین پیگیری و پاسخگویی دقیق به درخواست‌ها و مکاتبات نمایندگان محترم که بیشتر برگرفته از مطالبات کشاورزان می‌باشد، به صورت مستند و کارشناسی با قید فوریت با هماهنگی امور مجلس وزارت متبوع انجام گیرد. اداره کل مذکور موظف به پایش ارزیابی و عملکرد مدیران در موارد فوق و ارائه گزارش دوره‌ای به اینجانب است.

امید است با اتکال به الطاف الهی، تعامل سازنده و فراگیر و تکیه بر تلاش، تخصص و تجربه شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور بیش از گذشته به ویژه در بخش کشاورزی باشیم.

کد خبر 4954019

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت جهاد کشاورزی کاظم خاوازی ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت بانک مرکزی ایران بورس وزارت جهاد کشاورزی قیمت دلار عبدالناصر همتی سازمان امور مالیاتی نهاده های دامی لوازم خانگی تولید نفت قیمت نفت مالیات بازار سرمایه مجلس شورای اسلامی نمایندگان محترم تعامل سازنده بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟

آفتاب‌‌نیوز :

جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی به دلیل غیبت تعدادی از نمایندگان و نرسیدن به حد نصاب با اعلام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس پایان یافت.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین از اعضای هیأت رئیسه مجلس خواست اسامی غایبان جلسه را قرائت کنند.

- عبدالجلال ایری

- امیرحسین بانکی پور

- علی جدی

- حسین حسین‌زاده

- جعفر راستی

- رجب رحمانی

- جلیل رحیمی جهان آبادی

- جلال رشیدی کوچی

- ابراهیم رضایی

- محمدرضا رضایی کوچی

- مجتبی رضاخواه

- یعقوب رضازاده

- منصورعلی زارعی

- علیرضا زندیان

- قاسم ساعدی

- محمد سبزی

- حسن شجاعی

- مهدی شریفیان

- منصور شکرالهی

- مهدی طغیانی

- فرهاد طهماسبی

- روح‌الله عباسپور

- محمود عباس زاده

- بهزاد علیزاده

- ابوالفضل عمویی

- محسن فتحی

- حسین گودرزی

- محمدرضا مبلغی

- حسن محمدیاری

- غلامرضا مرحبا

- اردشیر مطهری

- محمدطلا مظلومی

- فاطمه مقصودی

- سید محمد موحد

- سید کاظم موسوی

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری