Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه آمار فوتی‌‌های تصادف در ملایر طی سه ماه گذشته به صفر رسید از کاهش ۱۹ درصدی تصادفات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدباقر سلگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سه ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با تلاش مجاهدانه ماموران پلیس راهور این شهرستان، آمار کشته‌های ناشی از تصادفات در ملایر به صفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای جلوگیری از بروز حوادث مرگبار در سوانح خودرویی با مجموعه اقدامات آگاه‌کننده، بازدارنده و هوشمندانه پلیس راهور شهرستان ملایر در سه ماه نخست سال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، میزان تصادفات جرحی ۱۹ درصد کاهش داشته و فوتی‌ها نیز در این مدت صفر بوده است.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه در مجموع طی این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش 16 درصدی وقوع انواع تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی هستیم بیان کرد: امیدواریم با رعایت و مشارکت بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان و شهروندان بتوانیم زمینه تحقق بهترین سطح انضباط ترافیکی را در این شهرستان شاهد باشیم.

کاهش ۱۵ درصدی انواع سرقت در ملایر

وی در ادامه از کاهش ۱۵ درصدی انواع سرقت در یک ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: با تلاش ماموران یگان‌های اجرایی شهرستان ملایر شاهد افزایش کشف ۱۵ درصدی کشف انواع جرایم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بودیم.

سلگی بیان کرد: به منظور برخورد قاطعانه با مجرمان و متخلفان و دستیابی به بالاترین سطح امنیت و بهبود مستمر در افزایش ضریب امنیت شهروندان، این روند با عزمی راسخ و بدون وقفه در دست پیگیری است.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادفات پلیس راهور همدان آمار پلیس راهور همدان تصادفات ملایر آمار سرقت سلگی مقایسه با مدت مشابه سال قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد گفت: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

وی اضافه کرد: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابانهای این کلانشهر عادی و روان است.

روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۵۷ درصد فوتی‌های تصادفات استان بوشهر موتورسواران هستند
  • ۷۲ نفر در تصادفات شهر مشهد مصدوم شدند
  • کاهش ۶ درصدی تلفات جاده‌ای
  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳
  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • تصادف در محور شهرکرد _فرخ‎ شهر با یک فوتی