Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@18:16:04 GMT

دستگیری ۱۴ متهم در نهاوند

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۳۰۰۸

دستگیری ۱۴ متهم در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری ۱۲ متهم و کشف پنج فقره سرقت طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

احمد ساکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از دستگیری ۱۲ متهم و کشف پنج فقره سرقت در ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان نهاوند خبر داد و اظهار کرد: در این مدت ماموران انتظامی شهرستان نهاوند با انجام طرح‌ها و عملیات‌های مختلف، دو سارق را در حوزه‌های مختلف دستگیر کردند که منجر به کشف پنج فقره انواع سرقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارکنان پلیس مواد مخدر شهرستان نیز در ۴۸ ساعت گذشته، پنج نفر از خرده فروشان مواد مخدر را دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر را از آنان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با بیان اینکه یگان‌های انتظامی شهرستان در دیگر حوزه‌های جرایم از جمله قاچاق کالا نیز موفق به دستگیری هفت متهم شدند گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع داده و از این طریق در برقراری امنیت و آرامش در جامعه مشارکت و همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری سرقت متهم مواد مخدر دستگیری سرقت متهم مواد مخدر انتظامی شهرستان شهرستان نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان

سرهنگ علی تجری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت توسط یکی از اراذل و اوباش معروف با سلاح سرد در یکی از محله‌های شهرستان گرگان، بلافاصله ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یکی از اراذل و اوباش سابقه دار با سلاح سرد اقدام به درگیری و مزاحمت کرده و موجب اخلال در نظم عمومی شده است که متهم با مشاهده ماموران انتظامی به سمت آنها حمله ور شد.

سرهنگ تجری با اشاره به اینکه علی رغم تذکر و هشدار پلیس این فرد شرور به اعمال مجرمانه خود ادامه داد، گفت: ماموران کلانتری به سرعت وارد عمل شده و ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح، متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گرگان با بیان اینکه متهم پس از انتقال به مراکز درمانی و مداوای اولیه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال