Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خواستار رعایت عدالت در تخصیص اعتبارات پروژه‌های عمرانی و استفاده از نیروی انسانی کارآمد از تمامی شهرستان‌ها شد.

مهدی روشنفکر در بازدید از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: توزیع عادلانه در تخصیص اعتبارات مد نظر سازمان مدیریت باشد زیرا هیچ گونه کم کاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان به اینکه نزدیک به ۵۰ درصد جمعیت استان در ۳ شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون زندگی می‌کنند، اظهارکرد: با توجه به جمعیت و پراکندگی مناطق روستایی در این ۳ شهرستان ضروری است توزیع اعتبارات مطابق قانون و عادلانه و بر اساس شاخص‌های واقعی صورت گیرد و به مناطق با محرومیت بیشتر، رسیدگی نیز بیشتر باشد.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایجاد شهرستان جدید مارگون و بخش‌های سپیدار و زیلایی، خاطرنشان کرد: ضروری است اعتبارات لازم پیش بینی شود و همچنین شاخص‌های توزیع برای این شهرستان بر اساس واقعیت‌های موجود شهرستان باشد تا خدای ناکرده در سال‌های آینده حقی از این شهرستان تضییع نشود.

روشنفکر تصریح کرد: انتظار می‌رود از نیروی انسانی تمامی شهرستان‌های استان در سطوح رئیس گروه‌ها و کارشناسان معاونت بودجه به عنوان یک معاونت برنامه ریز و تصمیم ساز استفاده شود زیرا با توجه به شناختی که از مناطق خود دارند می‌توانند نظرات کارشناسی و پیشنهادات بهتری برای برنامه ریزی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه انسان‌های توسعه یافته می‌توانند کمک کار توسعه باشند، ادامه داد: در زمینه کار مردم با کسی تعارف ندارم حتی اگر آن فرد برادرم باشد زیرا معتقدم مدیران ناکارآمد دلیل بسیاری از رنج‌های مردم هستند.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: چپ، راست و میانه برایم مهم نیست و فارغ از هرگونه نگاه سلیقه‌ای از مدیران اثربخش برای سازمان و سودمند برای مردم و نظام تمام قد حمایت می‌کنم زیرا مدیران باید از مرحله حرف زدن بیرون بیایند و اقدام و عمل کنند.

روشنفکر با تاکید بر اینکه باید دنبال حل مسله باشیم، تاکید کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود سرمایه‌های بزرگ خداوندی در بخش‌های مختلف از جمله آب، جنگل، نفت و گاز هنوز از محرومیت رنج می‌برد هرچند در ۴ دهه گذشته به میمنت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات فراوانی ارائه شد.

به گزارش ایسنا، وی در این نشست خواستار گزارشی از وضعیت پروژه‌های بزرگ عمرانی، پروژه‌های جهش تولید و نشست گذشته شورای برنامه ریزی شد که بعد از توضیحات رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از آمادگی خود برای پیگیری مستمر با هدف جذب اعتبارات خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد مجلس شورای اسلامی دنا و مارگون برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان خوزستان، فریدون بندری گفت: از مجموع اعتبارات حق آلایندگی، بالغ ۴۰ میلیارد تومان به شهرستان بندر ماهشهر اختصاص داده شده است. 

وی افزود: با اجرای طرح نهضت محرومیت زدایی و با استفاده از  اعتبارات حق آلایندگی طرح‌های مختلفی در مناطق محروم و روستایی این شهرستان از جمله شهرک‌های مدنی و قدس در حال اجراست. 

فرماندار بندرماهشهر اظهار کرد: در مجموع اجرای این طرح‌ها تاکنون ۹۸ درصد پیشرفت کاری داشته اند. 

بندری گفت: از جمله اقدامات این طرح‌ها می‌توان به راه اندازی سیستم‌های روشنایی، زیر سازی و آسفالت بیش از ۴۰ هزار متر مربع آسفالت، شبکه دفع فاضلاب و آب‌های سطحی، پارک خانواده در شهرک مدنی است.

دیگر خبرها

  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • موافقت مجلس با جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود