Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌ غربی از اجرای 4 پروژه گازرسانی در شهرستان تکاب خبر داد و گفت: هدف ما برخورداری کامل این شهر از انرژی گاز برای کمک به توسعه این شهرستان است.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علیرضا شیخی در دیدار با فرماندار شهرستان تکاب اظهار کرد: تکاب یکی از جنوبی‌ترین و محروم‌ترین شهرستان‌های آذربایجان‌غربی است که به همین منظور توجه به این شهرستان در دستور کار ما قرار دارد و نهایت تلاش ما این است که در تأمین انرژی آن به‌ویژه گاز بکوشیم که از این نظر محرومیتی برای تکاب وجود نداشته نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در تکاب چهار پروژه گازرسانی اجراشده و در حال اجرا داریم، افزود: حدود 60 میلیارد تومان هزینه برآوردی اجرای این پروژه‌هاست که البته با هزینه کالا و مصالح به 120 تا 130 میلیارد تومان می‌رسد.
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان ‌غربی با اشاره به زمان آغاز این پروژه‌ها از سال 97، گفت: بین پروژه‌های در حال اجرا، پروژه محور مائین بلاغ جدیدترین پروژه‌ی ما در تکاب است و با هدف گازرسانی به 20 روستا انجام می‌شود و تا سال 1401 ادامه خواهد داشت، اما مابقی پروژه‌ها تا پایان امسال بهره‌برداری می‌شوند.
شیخی از پروژه گازرسانی محور زره‌شوران به‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه در حال اجرای شرکت گاز در تکاب یاد کرد و افزود: این پروژه شامل گازرسانی به 28 روستا و کارخانه‌ زره‌شوران است که هم‌اکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. گازرسانی به کارخانه زره‌شوران تا هفته دولت به اتمام می‌رسد و بهره‌برداری می‌شود.
وی همچنین با بیان اینکه روستاهای فیض‌آباد، چهارقلعه و محمودآباد از 28 روستای محور زره‌شوران گازدار شده‌اند، اظهار کرد: 25 روستا نیز 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که امیدواریم از این تعداد 15 روستا را تا پایان سال از نعمت گاز بهره‌مند کنیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی همچنین با اشاره به تأخیر دو ماهه در آغاز پروژه گازرسانی به 20 روستای مائین بلاغ به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، گفت: از هشت روستای محور یلقون آغاج هم 5 روستا را گازدار کرده‌ایم و سه روستای قلعه جوق، بدرلو و آی قلعه‌سی را نیز تا هفته دولت افتتاح خواهیم کرد. در این پروژه 270 کیلومتر لوله‌گذاری می‌شود که تاکنون 200 کیلومتر آن انجام شده و امیدواریم با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و بدون مانع، این پروژه را در موعد مقرر به بهره‌برداری برسانیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پروژه گازرسانی زره شوران شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مرتضی صفری در حاشیه بازدید از خانه انصاری ارومیه اظهار کرد: مرمت این بنای تاریخی در چند فصل انجام می‌شود و در این فصل مرمت و به‌سازی سازه‌ای بنا، حذف الحاقات نامتجانس و آسیب‌رسان و ساماندهی و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی انجام می‌شود.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی انجام مرمت‌های معماری اعم از نازک‌کاری و اجرای کف‌سازی متناسب، بازسازی بخش‌های تخریب شده بنا مطابق الگوی تاریخی، ساماندهی و محوطه‌سازی بنا و نیز اجرای دیوار محوطه حیاط ضلع جنوبی جزو اقداماتی مرمتی این بنا هستند.   او گفت: هزینه مرمت در نظر گرفته شده در این فصل از مرمت بالغ بر بیست میلیارد ریال است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب نور
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب