Web Analytics Made Easy - Statcounter

یارا از اولین استارتاپ‌های ایرانی به حساب می‌آید که با گروهی از جوانان علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی تاسیس شد.دانش محور و به‌روز بودن یکی دیگر از خصوصیت‌های یارا است که باعث شده این شرکت در روش‌های جدید کسب و کار و تجارت پیشگام باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی یارا موبایل، این مجموعه به عنوان مجموعه‌ای فعال در حوزه‌ی تولید بازی و اپلیکیشن‌های موبایلی در سومین دوره مرکز رشد یارا در تیرماه ۱۳۹۹، همانند دوره‌های گذشته اقدام به جذب و پذیرش کارآموز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان واجد شرایط دوره جذب مرکز رشد چه کسانی هستند؟

به اطلاع همه علاقه‌مندان می‌رساند "دانشجویان ترم آخر رشته‌های مرتبط " و "فارغ‌التحصیلانی که کم‌تر از ۶ ماه از اتمام تحصیلشان گذشته است" برای گرایش‌های «Back-End»، «Front-End» و «IOS» متقاضیان واجد شرایط جذب و پذیرش در این مرکز هستند.

ثبت نام مرکز رشد از چه زمانی شروع می‌شود ؟

متقاضیان توجه کنند ثبت نام اولیه از تاریخ اول تیر تا ۱۳ تیرماه ۱۳۹۹ است و مدت دوره از ۲۱  تیر تا ۳۱ شهریورماه ادامه می‌یابد.

مزایای شرکت کردن در دوره‌های مرکز رشد یارا چیست؟

متقاضیان پس از گذراندن موفق دوره کارآموزی می‌توانند در این مجموعه استخدام شوند و با توجه به دانش‌بنیان بودن شرکت، برای متقاضیانی که عازم سربازی هستند امکان بهره‌مندی از امریه سربازی وجود دارد.

چگونه در دوره مرکز رشد یارا ثبت نام کنیم؟

تمامی دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند در صورت دارا بون شرایط، رزومه خود را برای این دوره و دوره‌های آتی به نشانی TR@YaraHolding.com ارسال کنند تا در بانک اطلاعاتی ذخیره شود؛ کارجویان فراموش نکنند که درج عنوان رشته موردنظرشان در قسمت موضوع ایمیل، ضروری است. کارجویان همچنین می‌توانند با مراجعه به وبسایت یارا موبایل و تکمیل فرم‌های فعال کارآموزی در قسمت استخدام کارآموزان ثبت نام خود را انجام دهند.

روند جذب در مرکز  رشد یارا به چه شکل است؟

روند جذب در این مرکز در سه مرحله ارسال رزومه، بررسی توانمندی‌های عمومی و فنی متقاضی و اعلام نتیجه انجام می‌شود.

در این دوره به غیر از  آموزش فنی که در آن کارآموزان در هر بخش به کمک منتورهای خود، در پروژه‌های واقعی مشارکت می‌کنند، آموزش مهارت‌های کاربردی و ارزیابی همه جانبه به همراه آزمون های فنی، شخصیت شناسی و ارزیابی ۳۶۰ درجه بین کارآموزان، منتورها و تیم منابع انسانی صورت می‌گیرد.

شایان ذکر است از آنجایی که موضوع اشتغال و کاریابی یکی از مهم‌ترین نگرانی دانشجویانی است که به‌تازگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند، مرکز رشد یارا با جذب و پذیرش دانشجویان مستعد و مشتاق، مدیریت صحیح استعدادهای جوانی را که سرشار از انگیزه هستند وظیفه خود می‌داند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، فرزاد مخلص‌الائمه در همایش زائران حج تمتع استان مرکزی با اشاره به لزوم توجه به شاخصه‌های وحدت بخش در مراسم معنوی حج، اظهار داشت: تقویت وحدت، توحید، ایمان و تقوا از مهم‌ترین دستاوردهای آئین معنوی حج است که مسلمین باید به آنها توجه ویژه داشته باشند.

وی رمز پیروزی و موفقیت هر ملت، مذهب و دینی را در اتحاد و یکپارچگی دانست و افزود: همانطور که رمز پیروزی ما در انقلاب اسلامی نیز همین بود، امروز نیز آنچه می‌تواند اسلام را از گزند دشمنان مصون بدارد، وحدت و یکپارچگی مسلمین است.

استاندار مرکزی، سفر معنوی حج را فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی توصیف کرد و گفت: حج یک عمل عبادی سیاسی و جز خدا کسی را ندیدن است، دولت همه مقدمات و برنامه‌ریزی‌ها را برای مناسک حج انجام داده و لذا حاجیان بدون نگرانی در این مراسم معنوی حضور می‌یابند و در ایران و عربستان شرایط لازم مهیا شده است.

وی ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران با توجه به نگاه ویژه خود معتقد است حج یک عمل عبادی سیاسی است و دین از سیاست جدا نیست، در این سفر معنوی هیچ امتیاز خاصی برای افراد وجود ندارد بلکه همه با یک پوشش به گرد کعبه طواف می‌کنند و اعمال خود را انجام می‌دهند. ‌

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه موقت اراک نیز با بیان اینکه پیام حج با حضور و همبستگی حاجیان به جهان اسلام و خارج از اسلام مخابره می‌شود، گفت: حجاج بیت‌الله الحرام سفیران کشور، استان و شهر خود هستند، بنابراین باید تلاش کنند همه اعمال را به درستی و شایسته انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه برگزار کنندگان مراسم حج در کشور زحمات بسیاری به منظور برگزاری هر چه بهتر این مراسم انجام داده‌اند، اظهار کرد: ضروری است ضمن رعایت فرامین اخلاقی، حلالیت گرفته شود که حج مورد قبول حق واقع شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است
  • نخستین دوره برداشت جلبک‌های دریایی در چابهار آغاز شد
  • آغاز نخستین دوره برداشت جلبک‌های دارویی در چابهار
  • تجلیل از بزرگان فرهنگی فرصتی برای اعتلای فرهنگ است
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • هفته تعلیم و تربیت فرصتی برای دستیابی به اهداف سپاه
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی آب با خشکه کاری برنج
  • کهگیلویه و بویراحمد، بهشت گیاهان داروئی؛ فرصتی که از دست می‌رود