Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، " سید صالح بذرگری" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت لوازم شخصی یکی از شهروندان توسط راننده یک دستگاه خودروی پراید در جاده زیاران-طالقان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان طالقان قرار گرفت.
وی با بیان این که ماموران بلافاصله وارد عمل شده و طرح ایست و بازرسی را برای شناسایی خودرو متهم در محور‌های خروجی شهرستان اجرا کردند، ادامه داد: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند متهم از مسیر‌های فرعی از شهرستان طالقان خارج شده و در آزادراه "کرج-قزوین" در حال تردد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی بیان کرد: بلافاصله ماموران با هماهنگی مقام قضائی به همراه مالباخته به آزادراه کرج قزوین اعزام شده و پس از طی مسیری در محور ورودی شهرستان آبیک استان قزوین خودرو مورد نظر را شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه خودرو را توقیف و راننده آن را دستگیر کردند.
سرهنگ "برزگری" با اشاره به دستگیری ۲ نفر از همدستان متهم در شهرستان ساوجبلاغ، اظهار داشت: متهمان پس از دستگیری در بازجویی‌های صورت گرفته به ۳ فقره سرقت تحت عنوان مسافرکش از مسافران طالقان به کرج، ۷ فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در روستا‌های طالقان و ۱۳ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان‌های کرج و ساوجبلاغ اقرار کرد.
وی با بیان این که در این رابطه ۴ مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شده است ادامه داد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی همه مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان طالقان خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت نکات پیشگیری از سرقت در ایجاد امنیت شهر به پلیس کمک کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باند سرقت سرقت خودرو دستگیری سارقان فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرج الله اسداللهی مطرح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در نظرآباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نظرآباد افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، دو سارق را در این زمینه شناسایی و تعقیب و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهمان ابتدا منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما پس از مواجه شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشودند و به هشت فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی نظرآباد خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6095167

دیگر خبرها

  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه