Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بر اساس آخرین خروجی نقشه‌های پیش‌یابی بعدازظهر و اوایل شب برای امروز و با شدت کمتر روزهای دوشنبه و سه شنبه شرایط برای رشد ابر، رگبار و رعدوبرق، با احتمال تگرگ و وزش تندباد موقتی در ارتفاعات جنوب و جنوب شرق سیستان و بلوچستان فراهم است.
وی افزود: با توجه به نوع بارش‌ها انتظار می‌رود بارش‌های پیش رو سبب سیلابی شدن موقتی مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی این مناطق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: توصیه می‌شود در زمان فعالیت این سامانه از رفتن به ارتفاعات و اتراق در بستر یا حاشیه رودخانه‌های فصلی اجتناب شود.
وی افزود: با توجه به شاخص‌های همرفت، انتظار می‌رود در برخی ارتفاعات جنوب شرق سیستان و بلوچستان رعد و برق و تگرگ نیز رخ دهد بنابراین با توجه به خطر این دو پدیده توصیه می‌شود در هنگام وقوع این شرایط از چرای دام و قرارگیری در فضای باز خودداری شود.
حیدری از تشدید وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شمال سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: از سه شنبه بر سرعت وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شمال و با شدت کمتر در نوار شرقی و مرز غربی استان افزوده می شود بطوریکه موجب خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی بویژه در برخی محورهای مواصلاتی منطقه سیستان می‌شود.
وی اظهارداشت: علاوه‌بر خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی انتظار می‌رود و دمای هوای در نیمه شمالی از سه شنبه به تدریج بین سه تا پنج درجه کاهش می‌یابد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان توفان بارش باران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان توفان بارش باران سازمان هواشناسی سیستان و بلوچستان توفان بارش باران سازمان هواشناسی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان

 رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری چابهار گفت: سهمیه سوخت کامیون‌ها براساس پایش و عملکرد و تناژ آنها در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود.

رئیسی با اشاره به کاهش سهمیه به صورت ماهیانه، افزود: اگر کامیونی عملکرد پایینی داشته باشند سوخت کمتری دریافت خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است
  • افزایش ابر و کاهش نسبی دما از چهارشنبه در گیلان
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • هشدار زرد هواشناسی برای بیشتر نقاط کشور
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • پیش بینی هشدار زرد هواشناسی در بیشتر نقاط کشور
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • چتر باران بر سر خراسان جنوبی