Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشمیری گفت: برحسب تصمیم ستاد ملی کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی سالن های سینما و تئاتر با پروتکل های بهداشتی و ۵۰ درصد ظرفیت بازگشایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عادله کشمیری» ظهر امروز (یکشنبه یکم تیر) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: براساس مصوبه ملی ستاد کرونا سالن های موسیقی و سینما از اول تیرماه بازگشایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: هنرمندان موسسات هنری، گالری ها، آموزشگاه ها، مراکز موسیقی و نمایشی با بحران معیشت رو به رو هستند و این بحران برای آنها در حال تبدیل شدن به فاجعه است.

 

کشمیری بیان کرد: در سطح استان گلستان هنرمندانی داریم که پنج ماه اجاره بهای مراکز خود را پرداخت کردند ولی درآمدی نداشتند.

 

وی بیان کرد: از سویی دیگر موضوع افسردگی پساکرونا نیز مطرح است و اگر بنا است همچنان با کرونا ادامه دهیم باید به فکر نشاط و تفریح خانواده ها باشیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان متذکر شد: در استان گلستان بعد از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و فوت آیت الله میبدی و کرونا تقریبا هشت ماه هیچ فعالیت شادمانه از کنسرت و غیره برگزار نشده است.

 

کشمیری بیان کرد: با توجه به موافقت ستاد ملی کرونا در شهرهای زرد و سفید با حفظ پروتکل های بهداشتی این مراکز به فعالیت خود ادامه می دهند.

 

وی یادآور شد: برای سالن های تئاتر و سینما بلیط فروشی دستی نیست و باید از فضای مجازی رقم خرید بلیط رقم بخورد و تنها 50 درصد ظرفیت سالن برای فروش بلیط و سالن ها در نظر گرفته می شود و همچنین این سالن ها همواره ضد عفونی می شوند و ورود افراد به سالن با تب سنجی اتفاق می افتد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان یادآور شد: کارکنان انتظامات در سالن ها از دستکش و ماسک استفاده می کنند و فاصله زمانی دو ساعت برای ورود و خروج باید رعایت شود و در هنگام تمرین گروه های تئاتر باید از ماسک استفاده کنند.

 

کشمیری تاکید کرد: تیزرهای بهداشتی نیز قبل از برگزاری نمایش و یا اکران فیلم بین تماشاگران توزیع می شود.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: بازگشایی سینماها پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان پروتکل های بهداشتی سالن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیش از ظهر دوشنبه به شهر مقدس قم سفر کرد و با حضور در دانشگاه قم در همایش گرامیداشت مقام استاد که در سالن مفید این دانشگاه برگزار شد حضور یافت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین سالن جلسات «حکمت» دانشگاه قم که از مجهزترین سالن ها با امکانات دیجیتال در بین دانشگاه های کشور است را افتتاح کرد.

زلفی‌گل در ادامه بلوار تازه تاسیس این دانشگاه که به نام «علامه مصباح یزدی» نامگذاری شده را نیز افتتاح کرد و سخنان کوتاهی با تشکر از تلاش های صورت گرفته در عرصه عمرانی دانشگاه قم گفت: این امر توفیقی است که دستندرکاران و مسوولان دانشگاه مسیر علم آموزی دانشجویان و فرزندان این سرزمین را هموار می کنند و امید است شاهد آثار پر خیر و برکت آن در جامعه اسلامی ایران باشد.

کد خبر 6098277

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • تلاش روسیه برای افتتاح کنسولگری در بنغازی
  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس