Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@10:42:07 GMT

رئیس زندان اوین تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۴۰۹۹

رئیس زندان اوین تغییر کرد

حمید محمدی، به عنوان رئیس جدید زندان اوین معرفی شد. ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با حکم مدیرکل زندان‌های استان تهران، محمدی، رئیس سابق زندان قزلحصار به عنوان رئیس جدید زندان اوین معرفی شد.

در حکم حمید محمدی آمده است: شایسته است در چارچوب شرح وظایف مصوب سازمانی  و با بسیج کلیه امکانات به ویژه منابع انسانی متعهد و کارآمد  و براساس برنامه های  اجرائی تدوین شده، تمام تلاش و اهتمام خود را در جهت سالم سازی هرچه بهتر ندامتگاه از طریق   اجرای اصل  طبقه بندی و تفکیک زندانیان، ایجاد  زمینه  حرفه آموزی و اشتغال  ، عمل به قوانین  و مقرّرات،  برنامه ریزی دقیق و اصولی جهت تحقق رسالت اصلاح و تربیت  مددجویان، بازگشت شرافتمندانه آنان به کانون جامعه و کمک به خانواده  زندانیان نیازمند  و همچنین  فعال نمودن هرچه بیشتر بخش های مذهبی، فرهنگی، هنری آموزشی و بهسازی و زیباسازی خوابگاه های محل اسکان مددجویان و سایر موارد مربوطه همت گمارده  و با همکاری سایر پرسنل خدوم  و زحمتکش و با هماهنگی سایر دستگاه های اجرائی به ویژه  مراجع محترم قضائی  و با سرلوحه  قرار دادن  کار جهادی  به اداره امور بپردازید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است: حمید محمدی پیش از این مدیر ندامتگاه قزلحصار بوده است.

انتهای پیام/

R1014142/P/S2,20/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت‌های معدنی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، موثقی نیا رئیس هیئت عامل سازمان توسعه ونوسازی معادن وصنایع معدنی ایران  گفت: رئیس جمهور ایران در روز نخست اجلاس مشترک، بر افزایش همکاری‌ها به ۱۰ میلیارد دلار تاکید کرده است و ما در صدد حرکت در این مسیر هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • شرق: صدیقه وسمقی آزاد شد
  • صدیقه وسمقی آزاد شد
  • معرفی ظرفیت‌های معدنی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها