Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، احمد حیدری سخنگو و معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی روز بسیج استادان را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک سخنگوی دانشگاه آزاد آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون اساتید و دانشمندان بسیجی توانمند و متعهدی است که تصویر باشکوهی از تلاش و خلاقیت در عرصه های علم و دانش، تقوی و پرهیزگاری، مدیریت و برنامه ریزی را به منصه ظهور رساندند و خدمات علمی، تحقیقاتی ارزنده و تلاشهای صادقانه اساتید بسیجی در کشور گویای این حقیقت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید دکتر مصطفی چمران نمونه واقعی از یک شخصیت علمی بسیجی با افکاری انقلابی بود که فرهنگ فداکاری و ایثار را به فعلیت رساند. نقش آفرینی های عالمانه و عارفانه و ماندگار دکتر چمران می تواند به عنوان الگوی فراروی دانشگاهیان و اساتید بسیجی به منظور تحقق آرمان ها و اهداف متعالی متجلی در بیانیه گام دوم انقلاب رهبری معظم، نهادینه شود.

به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ایران در عرصه های مختلف مدیون تفکر بسیجی است. اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران، روز بسیج اساتید را به محضر رهبر معظم انقلاب و خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و جامعه دانشگاهی به ویژه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی همه اساتید بسیجی را در راه خدمت به میهن اسلامی با پیروی از منویات گرانقدر مقام معظم رهبری مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

167 / 167 اساتید بسیجی احمد حیدری مصطفی چمران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اساتید بسیجی احمد حیدری مصطفی چمران اساتید بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم و فناوری آنا، کاروان «بی واسطه» راهی دانشگاه آزاد اصفهان شده است. این قسمت به دنبال این سوال است که آیا دانشگاه‌های کشور می‌توانند از مقاله محوری فاصله بگیرند و خروجی‌های کاربردی برای کشور داشته باشند؟

مهمان این قسمت از برنامه «بی‌واسطه» دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است. این برنامه امشب ( شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه) ساعت ساعت ۱۹  از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم