Web Analytics Made Easy - Statcounter

افسر نگهبان آتش نشانی شهر مشهد از حادثه عجیب رانندگی منجر به سه تکه شدن خودرو پژو پارس در بزرگراه امام علی علیه السلام این شهر و مجروحیت چهار سرنشین خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، محسن فیروزی اظهار کرد: بامداد امروز در پی تماس تلفنی خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع سانحه شدید رانندگی برای خودرو پژو پارس، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و اطفاء حریق ایستگاه شماره ۷ را به محل حادثه در حوالی میدان امام علی (ع) اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افسر نگهبان آتش نشانی شهر مشهد افزود: با حضور نجاتگران آتش نشانی در محل مشخص شد، یک دستگاه خودرو پژو پارس که جزو کاروان بدرقه عروس و داماد بودند به دلیل نامعلومی به شدت با گاردریل میانی بزرگراه برخورد که این حادثه منجر به سه تکه شدن خودرو پژو پارس و مجروح شدن چهار سرنشین این خودرو شده بود.

وی ادامه داد: بلافاصله نجاتگران آتش نشانی ضمن رهاسازی افراد محبوس شده از لابلای آهن پاره‌‌های این وسیله نقلیه، چهار سرنشین این خودرو که دو زن و دو مرد بوده و به طرز معجزه آسایی زنده مانده بودند را برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

فیروزی خاطرنشان کرد: علت دقیق این سانحه عجیب رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است و نجاتگران آتش نشانی پس از ایمن سازی محیط حادثه و رفع نشت بنزین جاری شده از خودروی آسیب‌دیده در سطح خیابان به ماموریت خویش پایان داده و ایستگاه‌های خود مراجعه کردند.

انتهای پیام/ 70061

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهد خودرو رانندگی پژو تصادف مشهد آتش نشانی خودرو رانندگی پژو خودرو پژو پارس آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج

مهدی سمیعی گفت: در پی تماس صبح امروز برخی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی در انبار قطعات خودرو در بلوار شهید چمران بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه شتافتند.

وی ادامه داد: این حادثه در طبقه همکف یک ساختمان ۲ طبقه به مساحت حدود ۱۵۰ متر مربع رخ داد که آسیب جانی نداشت و خسارات فراوانی به بار آورد.

سمیعی افزود: برای امداد رسانی به این حادثه ۱۵ نفر نیروی عملیاتی به همراه پنج دستگاه خودرو امدادی از چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که ضمن مهار آتش سوزی از سرایت آتش به واحدهای اطراف جلوگیری شد.

وی گفت : کارشناسان آتش نشانی در حال علت یابی حادثه و برآورد میزان خسارت وارده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • ساواک چطور «شیخ احمد کافی» را حذف کرد؟
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج