Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@00:45:05 GMT

سعادتمند به مجیدی چراغ سبز نشان می دهد؟

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۴۳۴۶

سعادتمند به مجیدی چراغ سبز نشان می دهد؟

ایسکانیوز/مهدی حیات غیبی

مصدومیت بازیکنان

پارگی رباط صلیبی آذری و تبریزی و همچنین مصدومیت زکی‌پور در دو دیدار دوستانه اخیر استقلال، خیل عظیمی از انتقادات نسبت به علی ربانی، مربی بدنساز استقلال را به راه انداخت. یکی از منتقدین جدی این جریان کاوه ستوده پزشک تیم بود که در مصاحبه ای گفت: «کارهای درمانی بلافاصله روی مرتضی تبریزی انجام شده و به زودی گزارش تکمیلی در خصوص وضعیت او منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمنا به همکاران عزیزمان در بخش بدنسازی و آمادگی جسمانی نیز یادآوری می‌شود که با توجه شرایط خاص این دوره، تمرینات بدنسازی ویژه ای برای جلوگیری از مصدومیت ها طراحی و اجرا گردد».

پس از این مصاحبه بود که مجیدی در استوری پیج اینستاگرام خود از ربانی حمایت کرد و برخی منابع از درخواست وی برای برکناری دکتر ستوده خبر دادند!

شایعه‌ای که با غیبت یک روزه ستوده در تمرین تیم رنگ و بوی واقعیت به خود گرفت!

اما آیا واقعا مربی مورد علاقه مجیدی در این ماجرا مقصر است؟ برای دانستن پاسخ این سوال به چند ماه قبل برمی‌گردیم؛ زمانی که فرهادمجیدی تازه سکان هدایت استقلال را در دست گرفته بود و برای مثال در دیدار با الاهلی عربستان 9 بازیکن اصلی یعنی علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی، شیخ دیاباته، فرشید باقری، سیاوش یزدانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و علت این موضوع کم بودن فاصله مسابقات و مسافرت‌های پی‌در پی ذکر شده بود و دلیل مصدومیت‌های امروز هم ۷۰ روز تعطیلی تمرینات عنوان شده است!

کاملا واضح است که خستگی و نداشتن تمرین مداوم در کنار نکات عواملی مثل تغذیه نامناسب، بدنسازی غیرحرفه ای، زمین ناهموار و نداشتن امکانات حرفه‌ای بدنسازی اصلی‌ترین دلایل آسیب دیدگی در فوتبال هستند؛ دکتر نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال درخصوص مصدومیت های متعدد بازیکنان این تیم گفت: «بازیکنی که 75 روز در خانه خوابیده به مرور تطابق عصب و عضله را از دست می‌دهند؛ مصدومیت‌ بازیکنان استقلال به دلیل نبود امکانات مناسب تمرینی و بدنسازی تا به الان است».

مجیدی شرط گذاشت؟

اما پس از ماجراهای پیش آمده و ایجاد اختلاف بین مجیدی و دکتر ستوده شنیده می‌شود فرهاد مجیدی برای صدور مجوز بازگشت پزشک تیم از سعادتمند درخواست بازگشت محمد نوری‌فر را کرده است. موضوعی که با وجود تمام تکذیب‌های درون باشگاه با حضور نوری‌فر در دفتر سعادتمند به واقعیت نزدیک شده است! لازم به ذکر است حدود دو ماه قبل و پس از روی کار آمدن مدیرعامل جدید، محمد نوری‌فر از سمت مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال برکنار شد و حالا باید دید درصورت بازگشت وی به باشگاه اقتدار احمد سعادتمند زیر سوال خواهد رفت یا خیر؟

اختلافات در هیئت مدیره و شکایت کارگزار

اختلاف در هیئت مدیره استقلال موضوع امروز و دیروز نیست و طی سالیان گذشته به ندرت دیده شده که هیئت مدیره باشگاه با یکدیگر همدل باشند ولی به نظر می‌رسد اعضای کنونی که طی چند ماه گذشته همواره قرار بر استعفا یا تغییر در ترکیب‌شان بوده، مسئله کمی پیچیده‌تر شده است. ماجرا از زمانی آغاز شد که احمد سعادتمند برای برطرف کردن مشکلات مالی باشگاه اقدام به عقد قرارداد با شرکت فولاد متین به عنوان کارگزار کرد و همین موضوع باعث شد شرکت آریابرتر از سعادتمند شکایت کند تا این ماجرا ابعاد تازه ای به خود بگیرد. پس از پیگیری شکایت توسط شرکت آریا برتر که گفته شد حتی حکم جلب احمدسعادتمند را هم گرفته است. این موضوع با میانجی‌گری وزیر ورزش به مدت یک ماه به تاخیر افتاد تا در آینده دوباره این مسئله پیگیری شود.

بدهی های استقلال

یکی دیگر از چالش های پیش روی مدیرعامل استقلال بدهی هایی هستند که تمام آنها باید در یکی دو ماه آینده حل و فصل شوند. بدهی هایی مثل حقوق عقب افتاده‌ی بازیکنان، طلب ۷ میلیاردی عبدالرضا موسوی، بدهی‌های بین‌المللی مثل شفر، پادوانی، بویان، استراماچونی و ایسما همه و همه قسمتی از معضلاتی هستند که مانند یک شمشیر داموکلس بالای سر احمد سعادتمند قرار گرفته‌اند و باید منتظر ماند و دید مدیرعامل استقلال چگونه از این بحران عبور می‌کند؟

351 / 351 احمد سعادتمند آریا برتر فولاد نوین فرهاد مجیدی محمد نوری فر مدیرعامل باشگاه استقلال مرتضی تبریزی رضا آذری علی ربانی بدهی های استقلال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: احمد سعادتمند آریا برتر فولاد نوین فرهاد مجیدی محمد نوری فر مدیرعامل باشگاه استقلال مرتضی تبریزی رضا آذری علی ربانی بدهی های استقلال احمد سعادتمند نوری فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد

وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی نسبت به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد.

محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نسبت به مسئله مهمی که امروز مطرح گردید، واکنش نشان داد. یعنی بحث پیرامون تغییر نام باشگاه استقلال ایران به استقلال خلیج فارس.

ظهر امروز بود که عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس که مالک جدید استقلال محسوب می‌شود، از تغییر پسوند نام این باشگاه خبر داد و قرار شد زین پس، به‌جای استقلال ایران در نامه‌نگاری‌های رسمی، از استقلال خلیج فارس استفاده شود. موضوعی که اکنون با واکنش وزارت ورزش و جوانان همراه شده و آنها ادعا می‌کنند که نامه‌ای از طرف پتروشیمی خلیج فارس برای این منظور دریافت نکرده‌اند.

اسبقیان در گفتگوی تلویزیونی خود و در واکنش به تغییر نام استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند. چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تا کنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت، چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

tags # استقلال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟