Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@01:47:41 GMT

جزئیات دریافت کارت بلیت رایگان مترو

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۴۴۹۴

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: سربازان، خانواده شهدا، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بازنشستگان تخفیف کارت بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی داده می‌شود. ناطقان: سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه صحن علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه میان شهرداری تهران و شرکت ایران‌خودرو جهت تأمین اتوبوس برای پایتخت، اظهار داشت: روز گذشته این تفاهم‌نامه منعقد شد و ۳۰۰ دستگاه مینی‌بوس و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس طی مدت یکسال توسط شرکت ایران‌خودرو برای پایتخت ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

وی افزود: البته بر اساس قراردادها مقرر شده است که تا قبل از پاییز ۱۲۰ دستگاه اتوبوس و ۱۳۰ دستگاه مینی‌بوس به شهردار تهران تحویل داده شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: ۴۰۰ میلیارد تومان ارزش ریالی تفاهم‌نامه خرید اتوبوس از شرکت ایران‌خودرو است که شهرداری بخشی از آن را به عنوان پیش‌پرداخت ارائه می‌کند و بقیه مبلغ به صورت نقد و غیر نقد پرداخت خواهد شد.

هاشمی در پاسخ به پرسشی در مورد طرح ترافیک اهالی رسانه گفت: سهمیه‌بندی‌ها در این زمینه انجام و به تعدادی از رسانه‌ها ابلاغ شده است.

وی گفت: برخی از رسانه‌ها به سهمیه‌بندی در این زمینه اعتراض داشته‌اند که ما در حال بررسی اعتراض‌ها در این زمینه هستیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد یک فوریت طرح اقدام یکپارچه‌سازی بلیت الکترونیک که اعضای شورای شهر آن را امروز به تصویب رساندند، گفت: بر اساس این طرح به سربازان، خانواده شهدا، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بازنشستگان تخفیف کارت بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی داده می‌شود که علاوه بر یک فوریت طرح، کلیات آن هم امروز به تصویب رسید. منبع: تابناک برچسب ها: جزئیات ، دریافت ، کارت بلیت ، مترو ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جزئیات دریافت کارت بلیت مترو ناطقان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران کارت بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ فیروز کشیر درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم.

وی افزود:از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • دفاع تمام قد چمران از شهرداری؛ درختی در پارک لاله قطع نخواهد شد/ قرارداد خرید اتوبوس برقی هیچ مشکلی ندارد
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • سرویس‌دهی رایگان خط ۲ مترو به تجمع بزرگ صادقیون
  • فعالیت بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در تهران
  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم
  • مافیا از هر اتوبوس داخلی چند هزار یورو به جیب می‌زند!  | «یک فرد خاص مانع ورود اتوبوس برقی به ایران شده ...»